וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הנכון? מפת הקשרים שעשויה להביא את ביל למכבי ת"א

מכיר היטב את פרייס, מיוצג ע"י סוכנות שעובדת עם מכבי ת"א. באנגליה מסבירים מה הסיבות שהמאמן שהועדף על פני בכר בריינג'רס, עשוי להגיע לקרית שלום

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

האם מייקל ביל הוא היורש של רובי קין במכבי תל אביב? אחרי ששמו של המאמן בן ה-43 הוזכר אתמול (רביעי) כמועמד, בתקשורת האנגלית מסבירים טוענים ש"שיחות עשויות להיפתח בקרוב", ומסבירים מה עומד מאחורי המהלך האפשרי.

ב"דיילי רקורד" ציינו כי ביל מכיר היטב את דומיניק פרייס, המנהל הטכני של מכבי תל אביב ומי שאמון בין היתר על איתור המאמן החדש. כמו פרייס, גם ביל עבד בעבר באקדמיה של ליברפול, וההיכרות בין השניים רבת שנים. כמו כן, ביל מיודד גם עם מנכ"ל הצהובים בן מנספורד.

בנוסף, ביל מיוצג על ידי סוכנות CAA הלונדונית, המקושרת לסוכנות "בייס" איתה מכבי תל אביב עובדת לעיתים קרובות.

"מייקל ביל עשוי לעשות מעבר גדול, אבל לא ליעד שציפיתם לו", נכתב ב"דיילי רקורד". אם אכן יגיע לקרית שלום, ביל בוודאי יגיע גם על תקן מומחה בקידום צעירים, כמי שעבד בעבר באקדמיות מפוארות, והתהדר בכך שפיתח ושיפר כישרונות מבטיחים בעבר גם בתור עוזר מאמן וגם כמאמן ראשי.

מייקל ביל, מאמן כדורגל. Stephen Pond, GettyImages
בדרך לישראל? מייקל ביל/GettyImages, Stephen Pond

האנגלי בן ה-43 החל את קריירת האימון שלו בקווינס פארק ריינג'רס, בליגת המשנה באנגליה, ב-2022, לאחר שקריירת המשחק שלו הסתיימה בסך הכל בגיל 21 ומספר תפקידים באקדמיות שונות בבריטניה. בנובמבר 2022 עזב לגלאזגו ריינג'רס, שם שימש בעבר כעוזר מאמן תחת סטיבן ג'רארד, כשהוא מועדף על פני ברק בכר - אך הוא סיים את עונת 2022/23 ללא אף תואר ופוטר באוקטובר 2023, אחרי הפסד שלישי בשבעת המחזורים הראשונים של עונת 2023/24.

הג'וב הבא של ביל היה בסנדרלנד, לשורותיה מונה בדצמבר שעבר עם חוזה מבטיח עד קיץ 2026. אלא ששורה של הפסדים הגבירו עליו את הלחץ, ובפברואר החליטה ההנהלה לפטרו אחרי 9 שבועות ו-12 משחקים - הקדנציה הקצרה בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully