וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם אנדריק לא הושיע: צפו בתיקו של ברזיל בחזרה הגנרלית

רודריגו כיכב וכבש מבישול של ראפיניה (16), אבל פוליסיץ' קבע 1:1 עם ארה"ב בניסוי הכלים האחרון לפני הקופה. אנדריק שוב עלה מהספסל

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם ארצות הברית במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה/ספורט1

12 ימים למשחק הפתיחה שלה בקופה אמריקה, ברזיל עדיין קצת מקרטעת. הסלסאו סיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-1:1 בלבד עם ארצות הברית במשחק שנערך באורלנדו, והיווה ניסוי כלים אחרון לפני פתיחת הטורניר היבשתי.

בניגוד למשחק הקודם מול מקסיקו, בו המאמן דוריבאל פתח עם הרכב ניסיוני ללא כמה מהכוכבים של החלק הקדמי, הפעם ויניסיוס ורודריגו עלו ב-11 לצד ראפיניה, כשאנדריק, שכבש שער ניצחון בתוספת הזמן מול מקסיקו, שוב נותר על הספסל. ברזיל כבשה ראשונה, אחרי שבדקה ה-16 ראפיניה מצא את רודריגו ברחבה, ומספר 10 החדש של הסלסאו גלגל לרשת את השער השישי שלו ב-23 הופעות במדים הלאומיים.

ארצות הברית, שרק לפני מספר ימים הובסה 5:1 על ידי קולומביה, נראתה טוב יותר והפעם לא הרימה ידיים בקלות. בדקה ה-26 בעיטה חופשית יפה של כריסטיאן פוליסיץ' קבעה 1:1, ובדקות הבאות האמריקאים סיכנו לא פעם את שערו של אליסון, ואף היו קרובים למהפך.

רודריגו, נבחרת ברזיל. Rich Storry, GettyImages
נקודת האור של המשחק. רודריגו/GettyImages, Rich Storry

אנדריק, שממשיך לעלות מהספסל לעת עתה, נכנס בדקה ה-65 והעניק שוב ניצוץ למשחק של הסלסאו. יחד עם זאת, למרות דקות טובות יותר, ברזיל לא הצליחה למצוא את הרשת הפעם וסיימה ב-1:1 קצת מאכזב.

ברזיל תפתח את הופעותיה בקופה אמריקה ב-25 בחודש עם משחק נגד קוסטה ריקה. ארצות הברית תשחק יום קודם לכן מול בוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully