וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: האתגר הגדול של נבחרת ישראל

הערב תתייצב נבחרת הגברים של ישראל לפני אחד האתגרים היותר גדולים שלה בשנים האחרונות - משחק הגמר של הסילבר ליג מול נבחרת אוסטריה. המנצחת תעלה לגולדן ליג

נבחרת ישראל בכדורעף. יחצ,
נבחרת ישראל בכדורעף/יחצ

ביום חמישי תתייצב נבחרת הגברים של ישראל לפני אחד האתגרים היותר גדולים שלה בשנים האחרונות - משחק הגמר של הסילבר ליג מול נבחרת אוסטריה. משחק שהמנצחת שלו תעלה בשנה הבאה לדרג הגולדן ליג האירופי. המשחק יתקיים באוסטריה בשעה 21:30.

נבחרת ישראל מגיעה למשחק לאחר שזכתה בטורניר המוקדם שהשתרע על פני 4 מדינות, וכלל שישה משחקים לכל נבחרת, הנבחרת שלנו ניצחה את כל משחקיה בהם שניים מול נבחרת אוסטריה כאשר האחרון שלהם ביום ראשון השבוע, אבל זה כמובן לא מבטיח כלום ומשחק הגמר מבטיח התמודדות מול נבחרת מצויינת.

נבחרת ישראל כאמור ניצחה את כל ששת המשחקים שלה בבית המוקדם, כולל בצפון מקדוניה שם נאלצה ישראל לארח את משחקי הבית שלה (עקב המלחמה בישראל).

לפני המשחק אמר קפטן הנבחרת אלכסנדר אוסוקין: "ההרגשה שלנו מצויינת, האולם כאן מדהים יש לנו אווירה הטובה בנבחרת, אנחנו מסיימים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק, אנחנו ממש מצפים בקוצר רוח ליום חמישי. אני מרגיש כאחד הוותיקים (יחד עם סלבה ואיליה) שאנחנו נותנים את הקטע היותר מנוסה והצעירים נותנים את רוח בלחימה וגם המון יכולת והם מפתיעים לגמרי לטובה - הם יגיעו רחוק. אני ממש מצפה ונרגש לראות אותם מצליחים".

איליה גולדרין, שחקן הנבחרת, הוסיף: "שני המשחקים האחרונים עם האוסטרים היו הכרות שלנו איתם - עכשיו אנחנו באים לגמר לסיים את מה שהתחלנו, אחריי הכנה רבה אני מאמין שאנחנו מוכנים לניצחון".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully