וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדסה גטהון סיים שביעי בריצת 10,000 מטר באליפות אירופה

הרץ הישראלי הוביל לרגעים קצרים את הריצה ברומא, אבל בסופו של דבר לא היה קרוב למדליות עם 28:09.87 דקות. אבוהאיי במקום ה-23, מלדה במקום ה-25

טדסה גטהון לאחר המקום השביעי בריצת 10,000 מטר באליפות אירופה ברומא/איגוד האתלטיקה

אליפות אירופה באתלטיקה הגיעה לסיומה הערב (רביעי) ברומא עם שלושה ישראלים שהתחרו בריצת 10,000 מטר. החבורה הישראלית נעלה את דבוקת הרצים בחלק הראשון של התחרות, אבל אחרי כמחצית המרחק החל טדסה גטהון (הפועל עמק חפר) לפלס את דרכו קדימה בהדרגה והגיע עד למקום הראשון בקו ה-7,000 מטר. ההובלה שלו החזיקה מעמד זמן קצר בלבד, ובסופו של דבר סיים גטהון במקום השביעי עם זמן של 28:09.87 דקות. שיאו הישראלי, אגב, עומד על 27:33.99.

יטאיאו אבוהאיי (מכבי תל אביב) תפס את המקום ה-23 עם תוצאה של 29:02 דקות ובוקיאו מלדה (הפועל עמק חפר) סיים במקום ה-25 עם זמן של 29:27.90 דקות.

את הריצה ניצח דומיניק לובאלו משוויץ עם 28:00.32 דקות, יאן שרוב הצרפתי פיגר אחריו ב-16 מאיות בלבד והסתפק במדליית הכסף, בעוד תיירי אנדיקומוונאיו מספרד עם מדליית הארד.

גטהון סיכם: "הריצה לא התפתחה כמו שציפיתי, חשבתי שתהיה יותר מהירה. ב-600 מטר האחרונים לא יכולתי להתגבר על המהירות שהייתה להם ברגליים. ניסיתי כמה שיותר ואני שמח שהצלחתי לסיים שביעי. אם הריצה הייתה יותר מהירה, אני חושב שהייתי מדורג יותר גבוה. אני מקום שביעי באירופה, אז אני שמח. אולי זה ייתן לי עוד ניקוד לאולימפיאדה, אני רוצה להיות חלק מהמשלחת. מקדיש את המקום השביעי לחטופים, הלוואי שיחזרו בשלום".

יטאיאו אבוהאיי (מימין), טדסה גטהון, בוקיאו מלדה לאחר ריצת 10,000 מטר, אליפות אירופה באתלטיקה. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
יטאיאו אבוהאיי (מימין), טדסה גטהון, בוקיאו מלדה לאחר הריצה/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

עוד לפני כן, במקצה B של המרחק הזה, השתתפו שני רצים נוספים מנבחרת ישראל. דרג'ה צ'קולה (הפועל עמק חפר) סיים רביעי עם זמן של 28:30.93 דקות ואילו אדיסו גואדיה (הפועל תל אביב) הגיע תשיעי עם 28:42.39 דקות.

"יוצא בהרגשה טובה", סיכם צ'קולה. "רציתי לעשות שיא אישי ולא הלך, אבל מקום רביעי גם טוב עבורי. יצאתי להוביל את הריצה והיה בסדר. לייצג את ישראל תמיד גאווה בשבילי, אני מתרגש מחדש בכל פעם שאני שם את המדים. אני מקווה שיהיה בסדר וכל החטופים יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully