וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עונה שלא אשכח": רועי גורדנה "מימש את השליחות" שלו

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 21:54

קשר הפועל ב"ש התרגש ממשחקי הנבחרת ("הגשמת חלום") וטען כי האכזבות המקצועיות מתגמדות לעומת המפגשים עם הילדים, החיילים והשוטרים: "הצד המקצועי נדחק הצידה"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

לאחר שפתח לראשונה בקריירה במדי נבחרת ישראל והיה מהבולטים ב-0:4 על בלארוס, התפנה הערב (רביעי) רועי גורדנה לסכם את העונה שעברה עליו בהפועל באר שבע.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

"קשה לי מאוד לסכם כזו עונה", כתב בחשבון האינסטגרם שלו, "עונה בה הגשמתי את חלום חיי המקצועי והגעתי לנבחרת ישראל. מאז שהייתי ילד דמיינתי את עצמי לובש את מדי הנבחרת, חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן, לחוש את הגאווה הזו של ייצוג המדינה שאני כל כך אוהב. מצד שני סיימנו ללא תארים וכשלנו בגמר הגביע.

"אבל בעונה הזו היו כל כך הרבה דברים שהם מעבר לכדורגל, מעבר לספורט. זכיתי להכיר ילדים שעולמם חרב עליהם, בורכתי בזכות לפגוש חיילים ושוטרים גיבורים ואמיצים שחרפו נפשם, ניסיתי להפיץ טוב ולהיות שם, כי כל אחת ואחד מהם גיבורים אמיתיים. ראיתי אותם מחייכים כשהגענו אליהם. לכאורה הם מעריצים אותנו, אבל אנחנו אלה שמעריצים אותם. אני באמת מעריץ אותם - כל ילד שנלחם עם אבא שלו על הדלת של הממ"ד, כל אחת ואחד שרצו להילחם, החיילים, השוטרים, כיתות הכוננות, האזרחים. איזה גיבורים!"

רועי גורדנה, הפועל באר שבע. קובי אליהו
עונה שהיא הרבה יותר מכדורגל. גורדנה/קובי אליהו

גורדנה הוסיף וכתב: "השתדלתי להיות שם בכל מאודי, כאבתי, בכיתי, כעסתי, והבנתי שיש לי פה תפקיד, תפקיד קטן, אבל אם זה מה שרוצה ילד שמאושפז או חייל פצוע, אני שם. יש שליחות בעולם הזה, במיוחד בשנה הזו, והכדורגל עזר לי לממש את השליחות. לעבור בכמה שיותר בתי חולים, לפגוש כמה שיותר ילדים, לחבר אנשים ולבבות, לתת להם כמה שיותר. הצד המקצועי היה חשוב אבל נדחק הצידה בעונה הזו. זו עונה שלא אשכח לעולם, כי היא היתה הרבה יותר מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully