וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם נשאר: טן האח צפוי לקבל הארכת חוזה ביונייטד

באנגליה טוענים שמנג'ר השדים האדומים יחתום לשנתיים נוספות ויקבל תקציב רכש מצומצם. במועדון מייחלים למכירת גרינווד וסאנצ'ו

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

כנגד לא מעט הערכות, מנצ'סטר יונייטד החליטה להמשיך עם אריק טן האח גם בעונה הבאה, כך מדווחים ב-24 השעות האחרונות בממלכה. הזכייה בגביע האנגלי תוך ניצחון על היריבה המרה מנצ'סטר סיטי בגמר הקנתה להולנדי נקודות זכות רבות, וכך גם קידום מספר שחקנים צעירים.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

כזכור, שלל שמות הועלו כמועמדים להחליף את ההולנדי - ביניהם תומאס טוכל, קירן מקנה, מאוריסיו פוצ'טינו ואחרים, אולם "המסקנה אליה הגיעו היא שמוטב להשאיר את טן האח".

למעשה, לפי "סקיי", הבעלים החדש ג'ים רטקליף שוקל להציע לטן האח חוזה חדש - מעבר לקיץ 2025: "כשאתה מאמן במעמד שלו, אתה זקוק ליותר ביטחון מעונה אחת. אם הוא היה עוזב, ומקבל את אייאקס או באיירן מינכן, הוא היה זוכה לחוזה של 3-4 שנים. זה לא יעזור ליונייטד אם טן האח ייכנס לעונה הזו עם שעון חול מרחף מעל עתידו, יש להימנע מספקולציות כאלה. אם לא יחתימו אותו על חוזה חדש, יונייטד בסך הכל יגלגלו את ההחלטה הזאת להמשך העונה. מגיע לו שיגבו אותו, וזה אומר חוזה ל-3-4 שנים שיעביר מסר לו ולאוהדים. זה חשוב גם בנוגע להעברות - שחקנים רוצים לדעת שהמאמן לא יעזוב תוך כמה חודשים".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ההנהלה החדשה סומכת עליו. טן האח/GettyImages

ב"טלגרף" הוסיפו והעריכו כי ההולנדי יזכה בהארכת חוזה של שנתיים נוספות, אולם לפי "טיימס", תקציב הרכש שלו עומד כרגע על 50 מיליון ליש"ט בלבד. במועדון מקווים שמכירות של ג'יידון סאנצ'ו ומייסון גרינווד יגדילו את הסכום הזה.

רוב השדרה הניהולית הוחלפה תחת רטקליף, ואם טן האח אכן יקבל חוזה חדש, "כבר לא יהיו לו תירוצים. יש לו כל מה שצריך כדי להצליח". עוד נטען כי ההולנדי שדורש בלם, קשר וחלוץ בחלון ההעברות "לא יחזיק בשליטה וההשפעה שהיו לו, בגלל המבנה הניהולי החדש במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully