וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד היסטורית לבובריצקי ונשיא באליפות אירופה

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 19:28

השתיים, שייצגו את ישראל בשחייה אמונותית במשחקים האולימפיים בפריז, עשו היסטוריה וסיימו במקום השלישי עם 245.6105 נקודות: "נקודת ציון חשובה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עשו הערב (רביעי) היסטוריה לאחר שזכו במדליית ארד ראשונה אי פעם בגמר הדואט החופשי באליפות אירופה בשחייה אומנותית המתקיימת בבלגרד.

כחודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים, שם ישתתפו השתיים, הן הציגו תרגיל נהדר שהעניק להן את המקום השלישי עם 245.6105 נקודות. הצמד ההולנדי זכה במדליית הזהב עם 264.6584 נקודות והבריטיות עם מדליית הכסף (261.0313).

כזכור, בובריצקי ונשיא, עלו אתמול מהמקום השלישי במוקדמות עם 238.0645 נקודות והפעם קיבלו ציון גבוה יותר. זו הפעם הראשונה שישראל זוכה במדליה בתרגיל הדואט באליפות אירופה, לאחר ששלוש פעמים זכתה ישראל במדליה בתרגיל הקבוצתי. המאמנות שמלוות אותן הן סבטה בלכר ואנה טרס.

שלי בובריצקי, אריאל נשיא, שחייה אמנותית. פאביו צ'טי, אתר רשמי
הישג נהדר. שלי בובריצקי ואריאל נשיא/אתר רשמי, פאביו צ'טי

אריאל נשיא: "אנחנו גאות לייצג את המדינה שלנו בכבוד. מדליה ראשונה שלנו באליפות אירופה, מה שעושה אותה מרגשת במיוחד עבורנו".

שלי בובריצקי: "אנחנו מאוד שמחות שהצלחנו לבצע את דרגת הקושי שאיתה הגענו וגם להעלות את הניקוד הסופי מהמוקדמות. זאת הייתה נקודת ציון חשובה מאוד לקראת המשחקים האולימפיים. כמובן שיש עוד הרבה על מה לעבוד ופנינו מכוונות לפריז ולכן נסיק את המסקנות הרלוונטיות מהתחרות הזאת ונמשיך בהכנות בכל הכוח למטרה המרכזית".

מ"מ יו"ר האיגוד, עדי ביכמן: "שלי ואריאל הוכיחו שוב שהן נמצאות ברמות הגבוהות של הדואט בשחייה האומנותית. להגיע כמקום שלישי באירופה, חודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים, זו כבר הצהרת כוונות על היכולת שלהן לעשות היסטוריה גם בפריז ולסיים בגמר אולימפי. כל הכבוד לסבטה ולאנה ולכל העוסקים במלאכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully