וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ללא בולדווין לפתיחת הגמר, ניבו חוזר

12.6.2024 / 21:00

הכוכב עדיין לא כשיר, שחקן הפנים שב לסגל של קטש, שהעדיף את תומאסון על קליבלנד. אנגולה נכלל בסגל של דדאס על חשבון מיילס: "צעד אחר צעד, נעשה היסטוריה" (חמישי, 21:00)

עודד קטש מדבר לקראת סדרת גמר הפלייאוף/צילום וידאו: איתי אניג'ר

סדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל תצא לדרך מחר (חמישי, 21:00) ותפגיש בפעם השנייה ברציפות את מכבי תל אביב והפועל תל אביב. הצהובים, שמחזיקים ביתרון הביתיות בסדרת הטוב משלושה משחקים, יארחו את המשחק הראשון. הפועל ניצחה במפגש הראשון בין הקבוצות העונה שלא פוצץ, אולם מכבי גברה עליה בשני משחקים ביד אליהו ולמעשה עומדת על רצף של שישה ניצחונות ביתיים על היריבה העירונית, מאז שהאדומים הפתיעו אותה במשחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף ב-2021/22.

המשחק מחר יהיה ה-59 בין הקבוצות בפלייאוף, כשמכבי מובילה 10:48 על הפועל ובמשחקים הבתיים שלהם ביד אליהו מובילים הצהובים 3:33 על האדומים, שיצטרכו לנצח לפחות פעם אחת בחוץ כדי לזכות באליפות ראשונה זה 55 שנים. עשר סדרות גמר נערכו עד היום בין התל-אביביות, בכולן ניצחה האלופה המכהנת, כשבחמש מתוכן לא שמטה ולו משחק אחד.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב הפצוע. דני מרון
עדיין בחוץ. בולדווין/דני מרון

במכבי תל אביב מגיעים לסדרת הגמר אחרי סיטואציה שהקבוצה לא התרגלה אליה מאז אמצע חודש פברואר - שישה ימים בלי משחקים. החבורה של עודד קטש ניצלה את הימים הללו כדי להתרענן, לנוח, והחל מיום שלישי בבוקר להתכונן ספציפית להפועל תל אביב. בקבוצה קיבלו בחזרה את ג'וש ניבו שנכלל בסגל, בעוד ווייד בולדווין עדיין לא כשיר ב-100 אחוז ונותר בחוץ, וכמוהו גם אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב. ג'ו תומאסון ימשיך לקבל את הקרדיט מקטש.

למרות העייפות של היריבה והעובדה שמכבי מחזיקה בסגל איכותי ורחב יותר, הצהובים נותנים המון כבוד ליריבה ומעריכים כי אם לא ישחקו את הכדורסל הטוב ביותר שלהם, הפסד ביתי הוא לחלוטין בגדר אפשרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל תל אביב, בראיין אנגולה. ברני ארדוב
חזר. בראיין אנגולה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב צלחה פיגור של 1:0 בחצי גמר הפלייאוף נגד עירוני קרית אתא, בנוסף למבול של פציעות, כדי לעלות לסדרת הגמר בפעם השנייה ברציפות. האדומים איבדו במשחק השני בקריות את ג'ון הולנד שגמר את העונה, לפני שגם אייזיאה מיילס נפגע במשחק השלישי והמכריע בפניו, לא שב לשחק ולא יתלבש מחר אף שהוא נמצא בכשירות מלאה, שכן בריאן אנגולה חזר מפציעה וקיבל את הקרדיט מטפנוס דדאס. גם קייל אלכסנדר בפנים. 1,400 אוהדים ילוו את הקבוצה במשחק הראשון ביד אליהו.

"נשארו לנו רק עוד שני ניצחונות כדי לזכות באליפות", אמר דדאס, "אנחנו מוכנים למשחק ומאמינים שנוכל לנצח ולהעביר את ההכרעה אלינו הביתה. צעד אחר צעד נעשה היסטוריה ביחד".

ג'יילן הורד: "אנחנו מצפים למשחק מאוד אינטנסיבי מחר. זה יהיה קרב. יש לנו טעם רע מסדרת הגמר בעונה שעברה ונעשה הכל כדי שהפעם ננצח ונביא אליפות להפועל תל אביב. אם זה יקרה זה יהיה מרגש לכולנו - שחקנים, צוות, אוהדים וגם לכל הכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully