וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד תורג'מן: לא רק המחיר - היעד חשוב אפילו יותר

12.6.2024 / 11:33

כלקח ממקרה גלוך, מטרת מכבי תל אביב תהיה למכור את החלוץ למועדון שישביח אותו, ולהשאיר לעצמה אחוזים ממכירה עתידית. במועדון בטוחים: אם לא יגיעו הצעות בקרוב, זה יקרה אחרי המשחקים האולימפיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

סימני שאלה גדולים עדיין מרחפים מעל מכבי תל אביב. זהות המאמן הבא ועתידו של ערן זהבי טרם התבהרו, כאשר בקרית שלום מעריכים כי הנושאים ייפתרו בימים הקרובים, אבל יש עוד כמה עניינים משמעותיים בחלון ההעברות הזה, כמו הקבוצה בה ישחק דור תורג'מן בעונה הבאה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

למכבי תל אביב טרם הגיעה הצעה רשמית לרכישת החלוץ וקרוב לוודאי שהדברים יקבלו תאוצה בקרוב, ואם לא, אז במהלך המשחקים האולימפיים בפריז, שם אמור תורג'מן להיות השחקן המוביל בעמדה שלו בנבחרת של גיא לוזון.

אלא שגם אם עדיין לא התקבלה הצעה עבור תורג'מן, במכבי תל אביב מעריכים שקיים סיכוי גבוה שזה יקרה. לחלוץ אין סעיף יציאה בחוזה וגם אין לו הבטחה בעל פה שיימכר בסכום סביר. יחד עם זאת, יותר מדמי המכירה, במכבי תל אביב מייחסים חשיבות גדולה יותר ליעד אליו הוא יימכר ולתנאי שיישארו לצהובים אחוזים מכרטיס השחקן שלו. במקרה של אוסקר גלוך, מכבי תל אביב לא השאירה לעצמה אחוזים ואף נאלצה להעביר 30% מדמי המכירה, על פי החוזה שהיה מול גלוך, לאביו ולסוכנו. משבעה מיליון יורו נותרו בידי המועדון חמישה מיליון.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. אריאל שלום
יותר חשוב לאן הוא יימכר, מאשר בכמה. תורג'מן/אריאל שלום

המטרה תהיה למכור את תורג'מן למועדון שישביח אותו, יידע לפתח אותו ולמכור אותו בעתיד בסכום גבוה. לכן, מכוונים במכבי תל אביב להבטחת אחוזים בכרטיס של החלוץ ולמכירתו למועדון שיהיה תחנת מעבר עבורו. הפרמטרים האלה חשובים לאלופה אף יותר מהסכום הראשוני שהיא תקבל עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully