וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבות שנחמני והנטי עדיין לא חתמו במ.ס. אשדוד

12.6.2024 / 9:45

החלוץ הישראלי מבקש להכניס בחוזה סעיף שיאפשר לו למצוא קבוצה בחו"ל ב-10 הימים שאחרי החתימה, פערי שכר משמעותיים מול הניגרי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

מ.ס. אשדוד וסתיו נחמני קרובים להגיע להבנות על הסכומים שהחלוץ ירוויח בעונה הבאה, אבל קיים סעיף עליו מסרבים באשדוד לחתום והוא מעכב את הסגירה. נחמני שחזר לשחק בליגת העל באמצע העונה שעברה וסייע לקבוצה של אלי לוי להישאר בליגה, לא מסתיר את שאיפתו לחזור לאירופה ולכן הוא מבקש שיהיו לו בחוזה עשרה ימים למצוא קבוצה בחו"ל החל מהרגע שיחתום על החוזה באשדוד. לכך מסרבים במועדון, ולכן הצדדים עדיין לא חתמו.

ייתכן כי נחמני ואשדוד יתפשרו, ובמקום עשרה יהיו לחלוץ חמישה ימים למצוא קבוצה מחוץ לישראל. בכל מקרה, הצדדים עדיין לא מגיעים להסכמה בעניין, כאשר גם בנושא השכר יש עוד פערים.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

אזקיאל הנטי מ.ס. אשדוד. דני מרון
גם מולו יש פערים. אזקיאל הנטי/דני מרון

אשדוד החתימה לפני כניסת החג את שלומי אזולאי החלוץ, ולצד נחמני מתקיימים מגעים מול אזקיאל הנטי שמעוניין להישאר לעונה הבאה, אבל עומד על כך שהחוזה שלו ישודרג על פי האופציה שרשומה בו. הנטי אמור לקבל תוספת של 15 אחוזים, אבל אשדוד דווקא רוצה לקצץ לו ביחס לשכר החודשי שהרוויח בעונה שעברה, לכן קיים פער משמעותי בין הצדדים.

כפי שפורסם כאן, מ.ס. אשדוד צפויה לצרף את שמואל שיימן כעוזר מאמן לצד קלמי סבן תחת אלי לוי. חוזה יישלח מטעם המועדון לשיימן אחרי החג. שחקן העבר רוצה לשוב מהולנד, שם הוא עובד במחלקת הנוער של פיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully