וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחה "דולפין" אשדוד בהפקת שוונג: טל יהודה וכנרת נתן ניצחו במקצה הארוך

יהודה מהפועל כפר סבא קבע זמן נהדר של 53:24 דקות במקצה לארבעה קילומטרים וחגג: "זו מתנת גיוס נהדרת בשבילי". נתן הצעירה ניצחה במקצה המקביל את שתי הזוכות הקודמות, מאיה מנדל ותמר שושן

במקום הראשון טל יהודה, דניאל קציר במקום השני ויעקב טומרקין שלישי. יחצ,
במקום הראשון טל יהודה, דניאל קציר במקום השני ויעקב טומרקין שלישי/יחצ

שיא חדש של למעלה מ-500 משתתפים ומשתתפות, מנערים ועד הגיל השלישי, לקחו הבוקר (שלישי) חלק במשחה "דולפין" אשדוד החמישי בהפקת חברת שוונג ובשיתוף עמותת "דלפיס". המשחה נערך בשיתוף רשות הספורט העירונית אשדוד, כאשר מר יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט אשדוד, ובני חזקיה סמנכ"ל הרשות, לקחו חלק פעיל בהזנקת המירוץ ובטקסי הענקת המדליות. בשלושת המקצים השונים השתתפו בין היתר אגדות כמו יעקב טומרקין, גרשון שפע בן ה-81 וטל סנונית בן ה-61, מגדולי שחקני הכדורמים בתולדות המדינה.

המנצח במקצה ל-4 קילומטרים בתוצאה של 53:24 דקות, טל יהודה מהפועל כפר סבא, מתגייס לצה"ל בשבוע הבא והיה מאושר בקו הסיום: "זו הרגשה מצוינת. היה ממש כיף עם ים מטורף. היה משחה פנטסטי בארגון נהדר של שוונג, זו מתנת גיוס נהדרת בשבילי". דניאל קציר, שבשנה שעברה ביצע מהפך ממש בסיום ודורג ראשון, הגיע הפעם שני בזמן של 55:03, כאשר טומרקין המקומי - שבשבוע הבא ייצג את ישראל באליפות אירופה - הגיע למקום השלישי בתוצאה של 1:00:42.

תחרות הנשים הייתה צמודה מאוד ובסיומה זכתה כנרת נתן הצעירה, בזמן של 1:07:39. מאיה מנדל, שזכתה בתחרות לפני שנתיים, הגיעה למקום השני זו השנה השנייה ברציפות בזמן של 1:08:17 דקות ואחריה המנצחת של השנה שעברה, תמר שושן (1:09:44).

במקצה לשני קילוטמטרים הרשים תמיר רומם הצעיר ממכבי ראשל"צ עם זמן נהדר של 29:27 דקות. הוא הקדים את חברו לאגודה, מיכאל כץ, שדורג שני עם 31:30 דקות, שתי שניות בלבד לפני אוראל שטיינברג ממכבי אשדוד, שבחר הפעם בחצי המרחק אחרי שאשתקד הוביל כמעט לאורך כל המקצה לארבעה קילומטרים.

נועה קמינסקי המקומית זכתה במקצה המקביל לנשים עם תוצאה יפה של 34:22. היא הקדימה את אלין רטנר (35:59) ועופרי קמר (36:20) הצעירות.

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully