וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראש בעננים": רונאלדו קבע שיא עולמי חדש וחולם בגדול

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 0:28

הכוכב הפורטוגלי הפך לראשון בהיסטוריה שכובש ב-21 שנים רצופות בנבחרת, ומכוון לזכייה ביורו: "גאה ונרגש כמו לפני המשחק הראשון ב-2004". והייתה גם מחווה מרגשת לילדה קטנה

תקציר ה-0:3 של פורטוגל על אירלנד בהכנה ליורו, עם צמד של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הצטרף באיחור להכנות של נבחרת פורטוגל לקראת יורו 2024, שיהיה השישי שלו בקריירה. הוא לא היה בסגל בניצחון על פינלנד, נותר על הספסל בהפסד לקרואטיה והערב (שלישי) קיבל את המקום בהרכב מול אירלנד וסיפק הנאה לקהל באביירו עם צמד נפלא בניצחון 0:3. הקפטן בן ה-39 הגיע כבר ל-130 שערים ב-208 הופעות בינלאומיות, והוא לא הסתפק בשיפור השיא הזה אלא גם קבע שיא חדש. רונאלדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש במדי נבחרתו ב-21 שנים רצופות. הוא התחיל ב-2004 ומאז עושה את זה בכל שנה, כבר שני עשורים ברצף.

בנוסף, מאז שחגג יום הולדת 30, יש לרונאלדו 78 שערים בנבחרת פורטוגל. לפלה היו 77 שערים לאורך כל הקריירה בנבחרת ברזיל.

סך הכול הגיע רונאלדו כבר ל-895 שערים בקריירה.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
רעב בלתי פוסק. כריסטיאנו אונאלדו/GettyImages

רונאלדו קיבל מחמאות על השער הראשון שלו והשיב: "לא יודע אם זה אחד השערים הכי יפים שלי, אבל יכול להיות. אני צריך לראות אותו שוב. הכי חשוב שהקבוצה שיחקה טוב, בלי קשר לשערים. היה תיאום, חזרנו לנצח וצברנו ביטחון. קרואטיה? הצלחות מגיעות אחרי שחווים הפסדים וביקורות. מצפים מאיתנו להרבה ואין מקום לטעויות, בפורטוגל תמיד רוצים לנצח - בגלל הדור הזה, בגלל כמות הכישרונות. הפסד הוא תמיד רע, אבל אפשר ללמוד ממנו. הרגליים צריכות להישאר על הקרקע והראש בעננים - חולם על אליפות אירופה".

רונאלדו נשאל האם הוא עדיין חולם על הצלחה בנבחרת כמו בצעירותו והבהיר: "ברור שאני חולם כך. זו האהבה שלי לשחק בנבחרת, התשוקה שלי. ברור שהיורו מיוחד, זה השישי שלי. מדובר בשיא, אבל מבחינתי אני גאה ונרגש כמו לפני המשחק הראשון ב-2004. לשחק עבור פורטוגל, אין יותר טוב מזה. נגיע חיוביים ליורו, צעד אחר צעד. אנחנו חייבים לחלום. יש לנו את הכישרון, אבל בלי עבודה קשה הוא לא יבוא לידי ביטוי".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

והייתה גם מחווה מרגשת מצד הקפטן עוד לפני שריקת הפתיחה

ז'ואאו פליקס, כובש השער הראשון במשחק: "הייתה הופעה טובה שלנו. רצינו לנצח גם אם מדובר במשחק ידידות. ההפסד לקרואטיה הנחית אותו קצת והיום עשינו עבודה טובה יותר. אנחנו מוכנים למשחק הראשון ביורו ויוצאים לגרמניה בביטחון של 100 אחוז בעצמנו. אני מרגיש הכי נוח באמצע, אבל רוצה לעזור לנבחרת בכל תפקיד. כל מה שיבקשו ממני".

המשחקים של פורטוגל ביורו 2024:

פורטוגל - צ'כיה (18 ביוני, שלישי, 22:00)

טורקיה - פורטוגל (22 ביוני, שבת, 19:00)

גאורגיה - פורטוגל (26 ביוני, רביעי, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully