וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטפס פורזינגיס בספק למשחק 3: "זו פציעה נדירה"

בוסטון סלטיקס הודיעה שכשירותו של הסנטר תיבחן בכל יום מחדש, מאמנו ג'ו מאזולה: "זה חמור". הלטבי נראה נינוח יממה לפני עוד מפגש עם דאלאס: "אם זה תלוי רק בי, אשחק"

ג'רו הולידיי אחרי ניצחון בוסטון במשחק מספר 2 של גמר ה-NBA/מתוך טוויטר

בוסטון סלטיקס עלתה אתמול (שני) ליתרון 0:2 בסדרת גמר ה-NBA עם 98:105 על דאלאס ולא נתנה לפציעתו של קריסטפס פורזינגיס להטריד אותה. אחרי המשחק המאמן ג'ו מאזולה שיש לו "אפס" דאגה לגבי כשירותו של הלטבי לקראת משחק 3, אבל הערב התברר כי הוא בהחלט בספק להמשך סדרת הגמר.

לפי הודעת הסלטיקס, קצת יותר מ-24 שעות לפני המשחק השלישי שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי ב-03:30, הפציעה של הסנטר לא קשורה כלל להיעדרות הקודמת שלו עקב מתיחה בחודש שעבר, אלא שהפעם הוא סובל מפציעה "נדירה" לדבריהם, קרע קטן מאוד ולא שכיח, כך שכשירותו תיבחן מדי יום מחדש.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

זמן קצר לאחר הודעת הקבוצה, השחקנים התייצבו בעמדת הראיונות. פורזינגיס נראה נינוח והתהלך ללא כל קושי, לפחות כלפי חוץ, וכאשר נשאל על מצבו אמר: "מחר נראה איך אני מרגיש וכמובן שאני אעשה את הכל כדי לשחק מחר. אני אופטימי, אני חייב להיות. אעשה את הכל כדי לשחק, אבל אשאיר לצוות הרפואי לקבל את ההחלטות. אם זה תלוי בי, שום דבר לא יעצור אותי מלשחק - אבל אמתין להחלטת הצוות הרפואי. אני מרגיש טוב ואנחנו נראה מחר. איך זה קרה? אני לא יודע, אבל זה מה שזה. אני מקווה שלא אצטרך למות על המגרש, אבל אם זה מה שנצטרך בשביל לנצח אז כן".

כאשר מאזולה שוב נשאל על כשירותו של פורזינגיס, טען: "זו פציעה חמורה. בסוף היום, הצוות הרפואי לא יעמיד אותו בסיטואציה קשה. אנחנו נקבל את ההחלטה שתהיה הכי טובה עבורו, לקחנו את ההחלטה אם לשחק מידיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully