וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאבק האגדי מאשים: "אלה המפלצות שחיסלו את WCW"

בתגובה לסדרת הדוקו העוסקת בקריסת ארגון ההיאבקות שהתחרה ב-WWE באמצע שנות ה-90', ריק פלייר מצא את שלושת האשמים. התגובה גררה רמיזות להשתכרות, אזכור של בנו המנוח והתנצלות אחרי 25 שנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

אגדת ההיאבקות ריק פלייר תקף בחריפות שניים משותפיו לימי התהילה של WCW באמצע שנות ה-90'. באותה תקופה, בזכות הכסף הגדול של טד טרנר ורשת TNT, ארגון ההיאבקות הזה סיפק תחרות עזה לארגון המוביל WWE (אז נקרא עדיין WWF) כשלקח ממנו רשימת כוכבים דוגמת הולק הוגאן, ברט הארט, קווין נאש וסקוט הול, ובעזרתם ניצח בטבלאות הרייטינג במשך 83 שבועות רצופים.

מי שניהל את העניינים אז ב-WCW היה אריק בישוף והכותב הבכיר של התוכניות היה וינס רוסו. פלייר שיתף אז פעולה עם השניים, אבל הארגון לא הצליח להחזיק מעמד יותר מכמה שנים והתרסק בזמן שב-WWE יצר וינס מקמהן את עידן האטיטיוד. בימים אלה משודרת סדרת דוקו (ב-VICE) בהפקת חברת ההפקות של דה רוק, שנקראת "מי חיסל את WCW?", ולפלייר היה מה להגיד בעניין.

"ניסיתי לשמור על פרופיל נמוך, אבל בואו נודה - מי חיסל את WCW? זו מפלצת בת שלושה ראשים!", צייץ ברשת ה-X (לשעבר טוויטר) מי שנודע בעולם ההיאבקות כ"נער הטבע והיה בזמנו אלוף הארגון, ואז גם נקב בשמות: "ג'ים הרד, אריק בישוף וגם וינס רוסו!!! לא היה מתאבק בודד או קבוצה שתרמו לחיסול WCW. היו אלה האנשים בראש שיצרו חוסר תפקוד, איבה וניסו לעשות הפרד ומשול באמצעות שקרים בלתי פוסקים ומעורבות עצמית בקידום שהובילו לכישלון האולטימטיבי! אלוהים, אני יכול לתת לכם עוד אלפי דוגמאות".

פלייר בן ה-75, חבר היכל התהילה שהיה אלוף ה-WCW והסמל של הארגון עוד לפני תקופת טרנר, עבר ב-1991 ל-WWF, זכה בקרב הרויאל קאמבל המסורתי והפך לאלוף העולם, וב-1993 חזר ל-WCW. הוא נותר בארגון עד 2001 (עם הפוגות קצרות) ולאחר הקריסה חזר ל-WWE, שלדבריו הציל אותו. "אני אחד שחי את שלושת הסיוטים וניצל על ידי WWE", צייץ בהמשך. "תודה ל-WWE שהחזיר לחיים מישהו שהיה מת בגלל שלושת האנשים האלה".

רוסו הגיב לאחר מכן לציוץ של פלייר, רמז לכך שהיה שיכור בהשתוללות האחרונה שלו והוסיף "תודה שנתת לי כל כך הרבה קרדיט. שתסריטאי יפיל חברה של מיליוני דולרים בעזרת מילים על דף? כנראה שבאמת הייתי מיוחד. זו לא אשמתי שלא היית חלק מהדוקו, ריק. מצטער אחי, אני מקווה שהשימוש המוגזם שלי בבן שלך דייויד ובשאר בני המשפחה לצורך העניין - שכולם היו נהדרים, אגב - לא היה הסכין ששפך את טיפות הדם האחרונות של החברה".

פלייר הזמין את השלושה לעימות פומבי ואמר שזה יכול להיות אירוע בתשלום, בעוד רוסו חזר לצייץ על ריד, בנו המנוח של פלייר, וגם התנצל אחרי 25 שנה: "הוא היה אדם מדהים, בלתי מוערך בעליל. קידמתי אותו כי הגיע לו וגם כי הערצתי אותך. לאורך כל הקריירה שלי, לא שכחתי את מי שעזר ועודד את ילדיי, אבל כנראה שזה ההבדל בינינו. סדר העדיפויות בחיינו שונה לגמרי. ההיאבקות מעולם לא הייתה בעדיפות ראשונה מבחינתי, אלא המשפחה שלי. אני מתנצל בכנות על שהפכתי את חייך לגיהנום. לא הבנתי את זה עד היום. לא קיבלתי ממך כל אינדיקציה לכך כשעבדנו יחד. בסופו של יום, רק ניסיתי לעשות את העבודה שלי. כנראה שאף אחד לא מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully