וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה זהב טהור. תגובת השחקנים אפילו הפתיעה אותנו"

11.6.2024 / 20:56

המאמן היה מרוצה מה-0:4 על בלארוס: "נרגש להמשיך את הדרך ולראות לאן אפשר לקחת את הנבחרת". רז שלמה: "למדנו מהטעויות". מלמד: "שמח שהוכחתי". ספורי: "רואים את החברות פה". אליאל פרץ: "הסיכוי שאחזור לארץ קיים"

רן בן שמעון, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אחרי 0:4 על בלארוס/ההתאחדות לכדורגל

חג שמח לנבחרת ישראל. שלושה ימים אחרי שהובסה על ידי הונגריה, הערב (שלישי), בערב חג השבועות, נבחרת ישראל נראתה מצוין והביסה 0:4 את בלארוס. המאמן רן בן שמעון ביצע חמישה שינויים בהרכב והפעם הייתה זו ישראל שכבשה שלושה שערים במחצית הראשונה בדרך לניצחון נפלא במשחק הידידות.

"זה היה משחק כדורגל מצוין בכל הנוגע לפרמטרים של כדורגל. הראינו מהדקה הראשונה שאנחנו באים לנצח. ברמות האלה אין משחקים קלים, אבל אנחנו הפכנו את המשחק הזה לקל. אחד הדברים שבונים ואופי וקבוצה זה שממשיכים ללחוץ, לשחק כדורגל ולפרגן גם ב-0:3", אמר בן שמעון אחרי ניצחונו הראשון.

עוד אמר המאמן הלאומי: "לא נבהלתי אחרי ה-3:0 להונגריה וגם עכשיו אני לא יוצא מגדרי. יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל הסימנים היו טובים ותפקידי להמשיך לחזק אותם. אמרתי לכל השחקנים שהיה משחק טוב מאוד, צריך להכניס לתוך ה-DNA שלנו את הווינריות שהראינו היום".

בן שמעון הדגיש: "גם נגד הונגריה יכולנו להיראות הרבה יותר טוב, אבל מה שהכי מעודד אותי זה שיש תגובה. בלארוס עשתה 3:3 מול שוויץ ותיקו מול קוסובו, גם אנחנו ירקנו דם מולם בשני המשחקים במוקדמות. היום לא היה ספק מי תנצח מהרגע הראשון. השחקנים האלה שמעו ביקורות וגרמו להן לקחת אותם למעלה ולא למטה. רציתי להשיג נחישות והקרבה, בלי לאבד את היכולת. היינו מאוד נחושים, וגם מאוד שקטים עם הכדור. זה מה שיכול להוביל אותנו לשלב הבא וזה נותן לי הרבה חומר למחשבה. זה זהב טהור, ללמוד על תהליכים ועל השחקנים ועל הארגון הזה שנקרא נבחרת ישראל. נמשיך לעשות דברים שונה כדי לצרף גם את אלה שלא היו פה. ראיתי את הנבחרת מתנפלת על הכדור בדקה ה-80 וזה נתן לי סיפוק גדול. היה חשוב לנו שתהיה תגובה, והיא הייתה אפילו יותר מפתיעה ממה שרצינו. זה טוב, זה נותן ביטחון למשחקים הבאים. אני נרגש להמשיך את הדרך ולראות לאן אפשר לקחת את הנבחרת הזו".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

מאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. Horvath Tamas, GettyImages
"לא נבהלתי אחרי ה-3:0 להונגריה". בן שמעון/GettyImages, Horvath Tamas

על רמזי ספורי שהצטיין היום, אחרי שכיכב אצלו גם במ.ס. אשדוד, אמר: "רמזי היה מצוין, אבל גם דן ביטון, נטע לביא, הבלמים - שחקנים שתפקדו פחות טוב לפני שלושה ימים הצליחו להרים את עצמם. כל החלקים של הקבוצה, מהשער ועד החוד, כולם שיחקו טוב מאוד".

הביקורת על כך ששחקנים בכירים לא הגיעו ושבספטמבר יהיה סגל אחר: "אני זימנתי את כולם, אבל היו שחקנים שאחרי עונה שלמה היו צריכים את השבועיים האלה בחופש. גם עבורי כמאמן נבחרת, אקבל אותם יותר טריים. אני לא רודף אחרי אף אחד, אבל אני לא מרגיש שיש שחקן שהתחמק או עשה משהו. אסור לנו לברוח למחשבות שליליות וגם את הביקורת אני מקבל בהבנה, העיקר שיהיו תהליכים אמיתיים".

גיא מלמד, שחגג שער בכורה במדי הנבחרת הוסיף: "אחד השערים הקלים בקריירה, אבל אחד המרגשים. כן יירבו. אף פעם לא מאוחר לקבל את ההזדמנות, אני שמח שקראו לי ואעשה הכול בכל דקה על הדשא. אני בתקופה טובה, גם בקבוצה וגם בנבחרת. אני שמח שהוכחתי היום ואשמח אם יקראו לי שוב. בעיניי כל דבר הוא בר חשיבות, גם אימון וגם משחק. אנחנו רוצים ליצור דרך ולבנות זהות, וזה מתחיל במשחקים האלה וימשיך במשחקים הרשמיים. מאמן הכושר הראה לי שהמדדים משתפרים, גם בקבוצה עובדים איתי על זה ורואים את זה גם במספרים שלי. יש לי עוד מה לשפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת ישראל, תמונה קבוצתית. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"שמח שהוכחתי ואשמח אם יקראו לי שוב". מלמד וחבריו לנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אליאל פרץ התראיין גם כן ואמר: "כיף להיות חלק מהנבחרת ולהיות מעורב במשחק טוב. יכול להיות שאם שחקנים אחרים היו פה אז לא הייתי מוזמן, אבל רן עקב אחריי בקפריסין ואני שמח מאוד להיות פה ושאני יכול להוכיח את עצמי. הזמן יעשה את שלו".

אם הוא עשוי לשוב לישראל הקיץ: "יש לי חוזה לעוד שנה. כרגע עוד מוקדם כדי לקבל החלטות, אבל הסיכוי קיים".

רז שלמה עם רמזי ספורי שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"אחד אוהב את השני ומושיט יד". רמזי ספורי עם רז שלמה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

רמזי ספורי, שכבש שער בכורה וגם בישל: "אמרתי לפני כן שאנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים שעשינו, ולשפר את מה שלא טוב. אני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש היום. כולם נתנו 100 אחוז, כל אחד הסתכל על עצמו ועשה את הדברים הטובים היום. אנחנו שמחים על הניצחון הזה. כל הנבחרת הייתה טובה, מההתחלה שיחקנו משחק קבוצתי. לפעמים אתה נותן גול ובישול אז אתה יותר בולט בעיני אחרים, אבל כל הנבחרת הייתה טובה. באו חבר'ה שמאוד נחושים להיות בנבחרת, שחקנים טובים ואנשים טובים. הם התחברו למי שהיה בנבחרת לפני כן, והוותיקים ידעו להכניס את החדשים לאווירה. רואים את החברות פה, אחד אוהב את השני ומושיט יד, ורואים את זה על המגרש".

רז שלמה: "אין ספק שקיבלנו בסטירה בתחילת המשחק מול הונגריה. אחרי החילופים נראינו אחרת, אבל היה קשה לחזור. למדנו מהטעויות והגענו מוכנים למשחק הזה, שהיה האחרון שלנו העונה. רצינו לסיים בצורה טובה, בריאים ומאושרים, ולצאת ככה לחג. הסגנון של רן בן שמעון מחמיא לי ואני שמח שעשינו את זה טוב מאוד. ניתחנו לעומק את הדברים שעשינו פחות טוב במשחק הקודם וזה בא לידי ביטוי בתוצאה היום. אנשים אולי יקטינו את הניצחון היום, אבל הם לא יבינו שקשה מאוד להרים את עצמנו ולנצח בלי קהל, במשחק חוץ אחרי הפסד צורם וגם אם זה משחק שלא מעניין אף אחד".

על המצב בארץ בעקבות המלחמה: "זו תקופה שאנחנו מקווים שתיגמר במהרה ושכל החטופים יחזרו. היה לנו מאוד כואב לשמוע הבוקר על החיילים שמגנים עלינו בגופם ושאחרים חיים בזכותם".

הציפיות להמשך: "הדרישות של רן מאוד גבוהות ומי שלא יתאים את עצמו לא יהיה חלק מהנבחרת. אנחנו מנסים לייצר DNA ובעזרת השם שנפתח את הקמפיין הבא ברגל ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully