וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הציל את המנהל הספורטיבי משריפה, ולמחרת קיבל חוזה חדש

סיפור הוליוודי תוצרת איטליה: לוקה גוטי, שהיה חתום על מסע ההצלה של לצ'ה, חילץ את פנטלאו קורבינו לאחר שברק פגע במלון בו שהו. התגמול: חוזה חדש לשנתיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

לא מדובר בסצינה מסרט הוליוודי אלא במקרה שהתרחש בתחילת השבוע באיטליה. לוקה גוטי, מאמנה בן ה-56 של לצ'ה, הציל את המנהל הספורטיבי פנטלאו קורבינו משריפה במלון לאחר שהשניים השתתפו בכנס של אנשי כדורגל בוויטוריו ונטו, בצפון מערב איטליה. למחרת האירוע המלחיץ, הודיע המועדון כי המאמן חתם על חוזה חדש.

לפי הדיווח ב"טוטוספורט", ברק פגע במלון בו שהו השניים ביום ראשון בערב וגרם לשריפה שהחלה להתלקח. המאמן מיהר לחדרו של המנהל הספורטיבי, דפק על דלתו בעקשנות והצליח להעיר אותו משינה כדי לחלצו בזמן, ובכך למעשה הציל את חייו.

שעות לאחר מכן הגיעה ההודעה הרשמית על הארכת חוזהו עד 2026, אבל לאו דווקא בגלל ההצלה האישית אלא בזכות מבצע ההצלה הקבוצתי שהשאיר את לצ'ה בסרייה A. ההכרזה באה לאחר משא ומתן שניהלו שני האישים בשבוע שעבר, כולל במהלך הכנס שבו התרחשה השריפה.

לוקה גוטי מאמן לצ'ה. Francesco Pecoraro, GettyImages
שני מבצעי הצלה בעונה אחת. לוקה גוטי/GettyImages, Francesco Pecoraro

גוטי הגיע ללצ'ה לאחר פיטוריו של רוברטו ד'אברסה, שהודח בחודש מרץ לאחר שנגח בפניו של חלוץ ורונה תומא הנרי. המאמן הקפיץ את לצ'ה מהקו האדום אל המקום ה-14 ובא על שכרו כאמור עם חודש לשנתיים, אחרי שהיה חתום תחילה עד קיץ 2025.

  • עוד באותו נושא:
  • לצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully