וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעך כוכבו: 11 הכוכבים שלא יזכו לשחק ביורו 2024

קורטואה מסוכסך, ווייט נעלב, אלאבה יהיה חלק מהצוות המקצועי, טונאלי הימר וגריליש והולאנד פישלו: הרכב השחקנים שלא זכו לקבל זימון לאליפות אירופה, כל אחד והסיבה שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

יורו 2024 ייצא לדרך בגרמניה ביום שישי בערב עם המשחק הפתיחה בין מארחת הטורניר לסקוטלנד וההתרגשות הולכת וגוברת. רגע לפני שמתחילים, כדאי גם לציין לא מעט כוכבים שיחסרו מהיורו - חלקם בגלל פציעות, חלקם לא הצליחו להוביל לשם את נבחרתם ואחרים מסיבות מקצועיות או בעקבות עימותים כאלה ואחרים עם הצוות והשחקנים.

אז מי הם ה-11 הטובים ביותר שלא זומנו? הרכב הנעדרים מיורו 2024 לפניכם - בדגש על שחקנים שלא זומנו כלל, כי ישנם גם כוכבים כמו פרנקי דה יונג ההולנדי ושחקנים נוספים שנופו בימים האחרונים, אחרי פרסום הסגלים הסופיים, בעקבות פציעות.

שערים בזמן אמת, תקצירים וכל חדשות היורו: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

בן ווייט, מגן ארסנל. רויטרס
מבין השלושה, רק רייס יהיה ביורו. ווייט חוגג, אודגור מגיע לברך/רויטרס

שוער: טיבו קורטואה

הוא נעדר כמעט כל העונה ולא באמת היה שותף לזכייה של הבלאנקוס באליפות בספרד, אבל חזר בדיוק בזמן כדי לעמוד בין הקורות בגמר ליגת האלופות והיה שותף בכיר לזכייה נוספת במפעל היוקרתי מכל. עם זאת, לנבחרת בלגיה הוא לא זומן בעקבות עימות עם המאמן דומניקו טדסקו ויחסים רעועים עם מספר שחקני נבחרת ובראשם קווין דה בראונה.

מגן ימני: בן ווייט

ארסנל הייתה קבוצת ההגנה הכי טובה בעונה החולפת בפרמיירליג, אבל המגן שעזב את נבחרת אנגליה במהלך המונדיאל בקטאר ומאז לא חזר לייצג אותה, החליט שלא להגיע גם ליורו. לפי הפרסומים בממלכה, שחקנה של סגנית האלופה התעמת עם אחד מאנשי הצוות של גארת' סאות'גייט ומאז לא מוכן לחזור לשחק עבור שלושת האריות.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מאטס הומלס בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חזר לנבחרת באוקטובר, אבל נותר מחוץ ליורו. הומלס/רויטרס

בלם: מאטס הומלס

הבלם בן ה-35 היה ממצטייני העונה של בורוסיה דורטמונד שנעצרה רק בגמר ליגת האלופות, אבל בנבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן בחר לוותר על שירותיו - מאמן המנשאפט העדיף לנסות להצעיר את הנבחרת ועל כן הותיר את הומלס מחוץ לסגל, פחות משנה אחרי שהשיב לסגל את אלוף העולם משנת 2014 לראשונה מאז היורו הקודם.

בלם: דייויד אלאבה

הכוכב הכי גדול של אוסטריה יהיה עם חבריו ביורו ויוגדר כאחד מ אנשי הצוות של המאמן רלף רנגניק, אבל על כר הדשא הוא לא יזכה לעלות זכר לפציעה הקשה שלו בדצמבר במדי ריאל מדריד, אז קרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה.

מגן שמאלי: לוקאס הרננדז

אחד משחקני ההגנה המשמעותיים של נבחרת צרפת החמיץ את המונדיאל בקטאר בעקבות קרע ברצועה הצולבת שספג שבועות ספורים לפני גביע העולם וכעת זה קרה לו פעם נוספת, כי מגן/בלם פריז סן ז'רמן שוב קרע את הרצועה הצולבת במהלך משחק חצי גמר ליגת האלופות נגד דורטמונד וישוב רק ב-2025 למגרשים. על המגרש בנבחרת צרפת ייצג את המשפחה אחיו, תאו הרננדז.

גאבי נבחרת ספרד. GettyImages
מאז נובמבר הוא נעדר מהמגרשים. גאבי/GettyImages

קשר מרכז מגרש: סנדרו טונאלי

הוא פרץ אחרי הזכייה של נבחרת איטליה ביורו הקודם ומאז נחשב לאחד משחקני מרכז השדה הטובים בעולם, אבל זמן קצר אחרי שנרכש בקיץ בשנה שעברה על ידי ניוקאסל ממילאן, הוא הואשם בהימורים לא חוקיים והורחק ל-10 חודשים. לכן הוא נעדר מכל העונה ונותר מחוץ ליורו. הוא יוכל לשוב לשחק בתחילת העונה הבאה, אבל האזורי תנסה להגן על תוארה בלעדיו בטורניר הקרוב.

קשר מרכז מגרש: גאבי

הכוכב הצעיר של ברצלונה ונבחרת ספרד בוודאי היה נכלל בסגל של לואיס דה לא פואנטה אילולא הפציעה בברך שספג ושבגללה גמר את העונה כבר בנובמבר. במונדיאל בקטאר הוא כבר היה חלק מהסגל על אף גילו הצעיר, אבל הפעם הכוכב בן ה-19 ייעדר.

קשר מרכז מגרש: מרטין אודגור

נציג נוסף של ארסנל שייעדר מהיורו הוא היהלום הנורבגי שלה, אקס ריאל מדריד, אבל במקרה שלו זה רק כי נורבגיה כשלה במשימה להעפיל ליורו. למרות שבהרכב של נורבגיה מספר כוכבים מהטופ העולמי, ביניהם אודגור וארלינג הולאנד שיופיע בהמשך הרשימה, היא סיימה שלישית בבית עם ספרד וסקוטלנד ולא עלתה.

סרג' גנאברי באיירן מינכן. רויטרס
נאגלסמן ויתר עליו בעקבות הפציעות. גנאברי/רויטרס

כנף ימין: סרג' גנאברי

הקיצוני של באיירן מינכן נחשב לאחד השחקנים הכי בולטים בגרמניה בשנים האחרונות, אבל הוא נעדר העונה מ-28 משחקים בעקבות פציעות ונאגלסמן העדיף לבחור על פניו שחקני התקפה שמשחקים באופן קבוע. הוא כשיר בימים אלו וגרמניה בהחלט עשויה להרגיש בחסרונו במהלך הטורניר.

כנף שמאל: ג'ק גריליש

קשר מנצ'סטר סיטי זומן לסגל הרחב של אנגליה לקראת הטורניר, אבל ביחד עם שישה נוספים לא שרד את הניפוי ונשאר מחוץ לאליפות אירופה. פפ גווארדיולה רכש אותו עבור 100 מיליון יורו בקיץ 2021, אבל העונה הוא איבד את מקומו בהרכב, מיעט לשחק ובסופו של דבר, כמו שבסיטי הועדפו על פניו פיל פודן וז'רמי דוקו הבלגי, כך גם באנגליה הועדפו על פניו בין היתר פודן ואנתוני גורדון.

חלוץ: ארלינג הולאנד

החלוץ שבקיע 90 שערים בכל המסגרות בשתי העונות הראשונות שלו במנצ'סטר סיטי, לא הצליח ביחד עם אודגור להוביל את נבחרת נורבגיה ליורו ואנו שוב נחסר בטורניר גדול את אחד הכוכבים הכי גדולים בעולם. במוקדמות הבקיע הולאנד שישה שערים בחמישה משחקים, אבל הוא חסר לנורבגיה בגלל פציעה ובשלושה משחקים בלעדיו היא לא הצליחה לנצח ולא עלתה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully