וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושפל בשידור בברצלונה: "רציתי לחנוק את המאמן עם המיקרופון"

רזבאן ראץ, מגן העבר של שחטאר דונייצק, נזכר איך מירצ'ה לוצ'סקו האשים אותו לעיני המצלמות אחרי התבוסה 5:1 בליגת האלופות ב-2011: "הדחף הראשון היה להגיב פיזית, אבל הבנתי שזה יהיה סוף הקריירה שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

לא מעט פעמים נתקלנו במאמנים מפנים אצבע מאשימה לעבר שחקן ספציפי אל מול המצלמות. בנבחרת ישראל זכורים המקרים של שלמה שרף עם השוער רפי כהן והמגן עופר טלקר, ולרומנים יש סיפור כזה משלהם. ב-2011, אחרי תבוסה 5:1 עם שחטאר דונייצק האוקראינית מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, התראיין המגן הרומני רזבאן ראץ לטלוויזיה, ואז הגיח מאחור מאמנו מירצ'ה לוצ'סקו והאשים: "תספר להם שקיבלתי שני שערים בגללך".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

13 שנים אחרי, ראץ הודה כי באותו רגע רתח מעצבים על המאמן איתו עבד במשך שנים, על כך שלעג לו והגחיך אותו בשידור חי. "היו לי שני דחפים באותו רגע", סיפר בריאיון ברומניה. "הראשון, לקחת את המיקרופון ולחבוט בראשו. אני לא צוחק! אני די אימפולסיבי, התפתיתי לעשות את זה. רציתי להרביץ לו או לכרוך את המיקרופון סביב צווארו ולחנוק אותו. להגיב פיזית, זה היה הדחף הראשון. יחד עם זאת, באותם שברירי שנייה הבנתי שזה יהיה סוף הקריירה שלי. אם אעשה את זה, נגמר הסיפור".

ראץ בן ה-43 מדורג רביעי בטבלת ההופעות של נבחרת רומניה בכל הזמנים, עם 113 משחקים שבהם הבקיע שני שערים. הוא היה המגן השמאלי של שחטאר במשך עשור וזכה עם הקבוצה בגביע אופ"א ב-2009 ובשבע אליפויות אוקראינה, כאשר לוצ'סקו עמד על הקווים לאורך כל התקופה.

מירצ'ה לוצ'סקו מאמן שחטאר דונייצק. GettyImages
זכו יחד בגביע אופ"א ובשבע אליפויות. מירצ'ה לוצ'סקו/GettyImages

ב-2013 חתם ראץ בווסטהאם ולאחר מכן שיחק גם בראיו וייקאנו, פאוק סלוניקי ושוב ראיו, לפני שחזר לרומניה וסיים את הקריירה במדי פולי טימישוארה ב-2018. לאחר הפרישה הפך לאיש עסקים מצליח ולכוכב טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully