וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 פנדלים על הזרוע: הקעקוע המשוגע אחרי גמר הגביע

סרבט ז'נבה זכתה בגביע השוויצרי אחרי מותחן אדיר מהנקודה הלבנה, ואחד מאוהדיה בחר להנציח את הרגע בדרך לא ממש שגרתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

גמר הגביע השוויצרי אמנם לא התקרב לשיא גינס החדש שקבעו מ.ס. דימונה ושמשון תל אביב בגמר הפלייאוף של ליגה א' דרום כאן אצלנו (56 פנדלים), אבל הדו-קרב בין סרבט ז'נבה ללוגאנו לפני תשעה ימים הותיר רושם עמוק במדינה, ועל אוהד אחד בפרט.

24 בעיטות מהנקודה הלבנה היו באותו גמר בברן, בסיומו סרבט הניפה את הגביע לראשונה מאז 2001. 23 שנות המתנה ו-23 בעיטות, עד שהשוער המחליף ז'ואל מאל, שנכנס במיוחד לפנדלים בדקה ה-119 וגם הספיק לכבוש בעצמו בבעיטה ה-11 של סרבט, הדף את הכדור האחרון של הבלם לארס לוקאס מאי והעניק את התואר לקבוצה מז'נבה.

לוגאנו החזיקה בגביע, אבל אלוהים החליט לקחת אותו ממנה", חגגו בסרבט את הניצחון, אחרי שלוש פעמים במהלך הדו-קרב שלוגאנו הייתה צריכה לכבוש כדי לנצח. אחד מאוהדי מחזיקת הגביע הטרייה הגדיל לעשות כשהחליט שאת הגמר הזה יישא לעד, ופשוט קעקע על זרועו את דו-קרב הפנדלים והתאריך ההיסטורי מבחינתו. "הנה ז'נבה חרוטה על העור", צייץ.

הקעקוע המדובר

24 הפנדלים בגמר הגביע בשוויץ

סרבט תשחק כמובן בליגה האירופית (תתחיל בסיבוב המוקדמות השלישי), בעוד לוגאנו שהקדימה אותה בנקודה בליגה וסיימה במקום השני כסגנית של יאנג בויז, תנסה את מזלה במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully