וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאל: "הבאתי שיעורי בית, יש לי גם שיעורים מקוונים"

הכוכב בן ה-16 של נבחרת ספרד צפוי לעשות היסטוריה ביורו 2024: "מקווה שנגיע רחוק, בשביל זה הגענו. עד לא מזמן צפיתי בתחרות על הספה עם אמא שלי"

תקציר ה-1:5 של נבחרת ספרד על צפון אירלנד במשחק הכנה/ספורט1

לאמין ימאל יחגוג רק בחודש הבא את יום הולדתו ה-17 ומכאן שאם ישולב לפחות באחד ממשחקיה של נבחרת ספרד שלב הבתים ביורו הקרוב בגרמניה, דבר שצפוי לקרות, כמובן, יעשה היסטוריה בתור השחקן הצעיר ביותר באליפויות אירופה לדורותיהן. הכוכב הצעיר של ברצלונה יודע שיקבל את ההזדמנויות מהמאמן לואיס דה לה פואנטה והוא לא מסתיר את התרגשותו לקראת שריקת הפתיחה של יורו 2024.

ספרד תחילה תתמודד בשבת עם קרואטיה, כעבור חמישה ימים תפגוש אלופת אירופה איטליה ובמחזור סיום שלב הבתים תשחק נגד אלבניה. לקראת היורו הראשון שלו, אמר היום (שלישי) ימאל בשיחה עם "AS" באימון הנבחרת: "באליפויות אירופה הקודמות צפיתי על הספה עם אמא שלי ועכשיו אנחנו כאן כדי לעשות היסטוריה. אני מקווה שנגיע רחוק ביורו ושאחר כך אצפה במשחקים האולימפיים בטלוויזיה".

לאמין ימאל, שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
יעשה היסטוריה ביורו 2024. ימאל/GettyImages

עוד סיפר ימאל הצעיר על ההיסטוריה שהוא צפוי לעשות: "הבאתי לכאן את שיעורי הבית שלי ויש לי גם שיעורים מקוונים. אני מסתדר מצוין ואני מקווה שהמורים לא יחפשו אותי".

היהלום של ברצלונה גם נשאל על שחקנים אהובים עליו וענה: "ליאונל מסי הוא הטוב ביותר, הוא מספר 1, אבל אני גם מאוד מעריך את ניימאר. כשאני משחק בסוני פלייסטיישן אני תמיד לוקח אותי ואת ניקו וויליאמס בתור שחקני הכנף, לפני עוסמאן דמבלה וקיליאן אמבפה", אמר ואולי בכך ניסה לסייע למעבר ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו לברצלונה, בהתאם לדיווחים שהתפרסמו בספרד לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully