וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן קפיטולניק סיים במקום ה-12 בגמר אליפות אירופה

הישראלי בן ה-21 עבר גובה של 2.17 מטרים בניסיון השני, אבל פסל לאחר מכן שלוש פעמים ב-2.22 וחלק את המקום האחרון בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

יונתן קפיטולניק השתתף הערב (שלישי) בגמר תחרות הקפיצה לגובה באליפות אירופה ברומא, וסיים במקום ה-12. הקופץ בן ה-21, שחזר רק לאחרונה מפציעה לא פשוטה בקרסול השמאלי, עבר ללא פסילה את כל הגבהים במוקדמות (2.21 מטרים הספיקו כדי להעפיל לגמר), אבל בגמר פחות הלך לו. הוא לא התקרב לשיפור השיא העונתי שלו (2.24) וגם לא להשגת הכרטיס לאולימפיאדה, בו עוד ינסה לזכות דרך הדירוג העולמי.

הישראלי היה הקופץ השני בסדר 13 המתחרים בגמר. הוא פסל בניסיון הראשון בגובה ההתחלתי של 2.17 מטרים, אבל עבר בניסיון השני. לאחר מכן כשל שלוש פעמים ב-2.22 מטרים ובכך סיים את התחרות כשהוא במקום ה-12 וחולק את המקום האחרון עם הגרמני מתאוש פז'יבילקו שנפצע ופרש. 10 קופצים עברו את הגובה הזה, ביניהם האלוף המכהן ג'אנמרקו טאמברי, שהיה היחיד שעבר 2.31 והמשיך עד שיא אליפות חדש של 2.37. האיטלקי הוא גם האלוף האולימפי מטוקיו ואלוף העולם מבודפשט. איתו על הפודיום היו האוקראינים ולדיסלב לאבסקי (2.29) ואולג דורושצ'וק (2.26).

יונתן קפיטולניק קופץ לגובה ישראלי. Mattia Ozbot, GettyImages
ערב פחות מוצלח. יונתן קפיטולניק בגמר/GettyImages, Mattia Ozbot

לפני שלוש שנים היה קפיטולניק אלוף העולם עד גיל 20 וגם אלוף אירופה לגילאים אלה. בקיץ 2022 סיים במקום ה-11 בגמר אליפות העולם שנערכה באורגון, ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully