וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכושר הפיזי, הציפיות מספרד וגם ברצלונה: פדרי מדבר

לקראת משחק הפתיחה של נבחרת ספרד ביורו 2024 מול נבחרת קרואטיה, נשאל שחקן ברצלונה על מצבו הפיזי ועל סיכויי הנבחרת, ונזכר ביורו הקודם. "אם לא הפנדלים היינו יכולים לזכות"

תקציר ה-1:5 של נבחרת ספרד על צפון אירלנד במשחק הכנה/ספורט1

בעוד פחות משבוע תעלה נבחרת ספרד לשחק מול נבחרת קרואטיה במשחק הראשון שלהן ביורו 2024. לאחר משחק ההכנה בו ניצחה הלה רוחה את נבחרת צפון אירלנד 1:5, התאמנה היום (שלישי) נבחרת ספרד, כשבתום האימון התייצב פדרי לשאלות במסע"ת לקראת היורו.

פדרי, קשר ברצלונה שאמור להיות אחד העוגנים של הנבחרת הזו ביורו, נשאל על סגנון המשחק של הנבחרת והשיב: "כל מה שכולל בתוכו ניסיונות להשוות בינינו לבין ספרד שהייתה אלופת העולם הוא מסובך והפסד ידוע מראש. לשחקנים שיש לנו עכשיו יש איכויות אחרות, אבל אנחנו מנסים לשמור על הסגנון שלנו. בסוף צריך לנצח".

"אני מרגיש טוב ומסתכל קדימה למשחק נגד קרואטיה. אנחנו יודעים שצריך לפתוח את הטורניר טוב זה דבר חשוב", אמר פדרי, "נצטרך גם לא להיכנס לפאניקה אם לא ננצח. אפשר לזכות ביורו גם בלי לנצח במשחק הראשון".

כאשר נשאל על יכולתו ענה: "אני מרגיש שאני יכול לתרום הרבה. עבדתי הרבה לאחר עונה מורכבת מאוד בבארסה. אני באחת התקופות הכי טובות שלי השנה".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

פדרי שחקן נבחרת ספרד חוגג שער במשחק הכנה נגד צפון אירלנד. Rafa Babot, GettyImages
"יש לנו את המוטיבציה להוכיח". פדרי חוגג שער במשחק הידידות נגד צפון אירלנד/GettyImages, Rafa Babot

"אני זוכר את היורו הקודם טוב מאוד, אם לא הפנדלים היינו יכולים לזכות בטורניר", נזכר פדרי והחמיא למאמנו בנבחרת, "אני מרגיש חשוב בגלל שהמאמן אומר לי את זה ובוטח בי. מאז שדה לה פואנטה בתפקיד המאמן, הוא מתקשר אליי כל פעם שיש משהו. אני אסיר תודה אליו. כשהמצב קשה הוא מעניק לי ביטחון".

"יש לנו את המוטיבציה להוכיח למרות שאנחנו לא פייבוריטים", הוסיף פדרי, "הבסיס הכי חשוב שלנו הוא שאנחנו משפחה וקבוצה אחת. הקבוצה תמיד גדולה מהשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully