וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין MVP וישראלי העונה, גינת לצידו בחמישיית העונה

11.6.2024 / 12:35

מנהלת ליגת העל חשפה את הבחירות: הובר, רנדולף וסטיבנס משלימים את החמישייה הראשונה, בלאט והורד בשנייה. אברהמי מאמן העונה

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו/ספורט1

מנהלת ליגת העל חשפה היום (שלישי) בטקס מיוחד במלון "הילטון" בתל אביב את חמישיות העונה, רגע לפני סדרת הגמר בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב. מי שכיכב הוא רומן סורקין, שנבחר גם ל-MVP של העונה לשחקן הישראלי של העונה אחרי שהציג דומיננטיות מרשימה בזירה המקומית. סורקין, שנבחר בהתאם להצבעות של אמנים, אנשי תקשורת והקהל הרחב, אף נכלל בחמישייה הראשונה של העונה כשלצידו תומר גינת, ליוואי רנדולף, אמין סטיבנס ורועי הובר, מכוכבי מסע ההישארות של גליל עליון בליגה הבכירה.

ה"מקופחים" הראשיים הם כנראה חסיאל ריברו שהיה דומיננטי מאוד במשחקי הליגה, וספידי סמית' שהוביל את הפועל ירושלים לחצי הגמר. השניים לא נכללו באף אחת מחמישיות העונה.

מי שנבחר למאמן העונה, באופן לא מפתיע, הוא שרון אברהמי. מאמן עירוני קרית אתא הצעיד אותה לא רק לחצי גמר גביע המדינה, אלא גם למרחק של ניצחון בודד מהעפלה היסטורית לסדרת הגמר. בסופו של דבר הפועל תל אביב ניצחה את שני המשחקים האחרונים בסדרה, ועלתה כידוע לגמר בו תפגוש את מכבי תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מול שחקן עירוני קרית אתא רז אדם. מאור אלקסלסי
בחמישייה הראשונה. תומר גינת/מאור אלקסלסי

החמישייה הראשונה של העונה: רועי הובר (הפועל גליל עליון), ליוואי רנדולף (הפועל ירושלים), תומר גינת (הפועל תל אביב), אמין סטיבנס (עירוני קרית אתא) ורומן סורקין (מכבי תל אביב).

החמישייה השנייה של העונה: תמיר בלאט (מכבי תל אביב), ג'יימס בייטמון (עירוני קרית אתא), אדם אריאל (מכבי רמת גן), ג'סטין סמית' (הפועל חולון) וג'יילן הורד (הפועל תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully