וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד שכר חתם בריינה, סער פדידה מנסה לקבל שחרור

11.6.2024 / 15:16

חלוץ בני סכנין בעונה החולפת, מצטרף לקבוצה של מימר עם חוזה לשתי עונות. קשר לובליאנה נמצא במשא ומתן מתקדם ועשוי לחתום בקרוב

רן בן שמעון לפני משחק הנבחרת נגד בלארוס/ההתאחדות לכדורגל

מכבי בני ריינה שהחתימה אתמול (שני) את הקשר גיא חדידה, ממשיכה להתחזק והיום היא הודיעה על החתמה נוספת. מוחמד שכר, חלוצה של בני סכנין בעונה החולפת, חתם לשתי עונות באחת מההפתעות הנעימות של ליגת העל בעונה החולפת. שכר שיחק עונה אחת בסכנין, אך את רוב הקריירה שלו עשה החלוץ בן ה-27 בעירוני קרית שמונה, את מדיה לבש שש שנים. שכר גדל בהפועל רעננה וזו תהיה התחנה השלישית בלבד בקריירה שלו.

בנוסף, הקבוצה קרובה לצרף שחקן ישראלי נוסף. לוואלה ספורט נודע שהקשר סער פדידה, נמצא במגעים מתקדמים עם המועדון ועשוי לחתום שם בימים הקרובים. פדידה שיחק העונה באולימפיה לובליאנה הסלובנית ובימים האחרונים התנהל מאבק בין הפועל חיפה ובני ריינה, כאשר מסתמן שהצעתה של ריינה גבוהה בכ-25 אחוז מההצעה של האדומים מחיפה, מה שיביא לכך שהקשר יחתום בקבוצתו של שרון מימר.

פדידה נמצא בימים אלו בלובליאנה על מנת להסדיר את שחרורו מהקבוצה הסלובנית בה הוא חתום גם לעונה הקרובה. אם יצליח להשיג את השחרור, הוא צפוי כאמור לחתום בבני ריינה.

גורמים בסביבתו של השחקן וגורמים נוספים בהפועל חיפה, מעריכים שהשחקן קרוב מאוד לחתימה בריינה, אחרי שיואב כץ, בעלי הפועל חיפה, לא אישר להנהלת הקבוצה להשוות את הצעתה של ריינה.

סער פדידה הפועל חדרה. קובי אליהו
יחזור לליגת העל? סער פדידה/קובי אליהו

פדידה נטל העונה חלק ב-23 משחקי ליגה של לובליאנה ובמאזנו שלושה שערים. פדידה רשם 8 הופעות נוספות במסגרות אירופאיות. הקבוצה הסלובנית החלה את העונה בסיבוב המוקדמות השלישי בצ'מפיונס ליג, משם עברה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ובסופו של דבר סיימה את העונה בשלב הבתים בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully