וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן מאשים את ברצלונה בפציעת דה יונג: "צריכה לשלם"

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 8:27

מאמן הולנד, שפוטר בעבר מברצלונה, האשים את התנהלותה בפציעה החוזרת של הקשר בקרסול: "היא החזירה אותו מוקדם מדי וסיכנה אותו"

תקציר: הולנד - קנדה 0:4/ספורט1

קצת אחרי הניצחון 0:4 על איסלנד אמש במשחק הכנה, הולנד הודיעה שפרנקי דה יונג אחד מכוכביה הגדולים ייעדר מהיורו בגלל כאבים בקרסול ויחזור לברצלונה להמשך טיפולי. על פי ההערכות, השחקן בן ה-27 היה אמור להיות כשיר תוך שבועיים והוא גם התאמן עם הולנד, שהתבשרה שהוא לא כשיר.

רונלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד ואקס ברצלונה, סגר חשבון עם הקבוצה ממנה פוטר והאשים אותה לאחר המשחק בפציעה של השחקן כשאמר: "הגענו למסקנה שפרנקי לא יהיה בכושר בשלושת השבועות הקרובים. היו לו בעיות קודמות עם פציעה זו בקרסול ואין טעם בסיכון. המועדון שלו כן לקח סיכון קודם לכן ועכשיו צריך לשלם את המחיר. אני יודע שהוא שיחק כשהוא לא היה כשיר ב-100 אחוז".

מאמן נבחרת הולנד רונלד קומאן. רויטרס
טענות קשות כלפי ברצלונה. קומאן/רויטרס

שחקן ברצלונה סבל משלוש פציעות בקרסול במהלך עונת 2023/24, האחרונה במשחק הקלאסיקו שנערך בסנטיאגו ברנבאו ב-21 באפריל האחרון. בעניין זה, הקשר גם רמז על כך שהתקופה המקוצרת לחזרתו לקראת סיום העונה הייתה הסיבה לנסיגה שלו. "בפעם השנייה אולי התחלתי לשחק מהר מדי והפציעה עדיין הייתה לי בראש", הסביר השחקן.

דה יונג נפצע ב-3 במרץ בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו, למרות שצפו שהוא ייעדר לפחות שישה שבועות, הוא חזר לשחק ב-10 באפריל, בליגת האלופות, מול פריז סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully