וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מתאים לליגה ה-3? חבר הצוות במכבי ת"א: "חסרי מושג"

באירלנד הציעו למאמן היוצא של מכבי תל אביב לעבור לליג וואן או לליגה האירית בטענה ש"הרמה בישראל נמוכה", האדסון הגיב: "הפסקתי לקרוא באמצע"

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

באירלנד ממשיכים לעסוק השכם והערב בעתידו של רובי קין. אבל לצד כתבות פוליטיות שמבקרות את בחירתו של חלוץ העבר האגדי לאמן בישראל וקוראות להימנע מלהעניק לו את משרת מאמן הנבחרת, דווקא מאמר "מקצועי" גרם למקורביו להגיב.

בכתבה שפורסמה אתמול (שני) באירלנד, טענו באתר "The Deck" שהצעד הבא של קין בקריירת האימון צריך להיות בליגה האירית או בליג וואן, הליגה השלישית באנגליה.

"יש מי שיחשוב שהעונה המוצלחת שלו בישראל תסדר לו לכל הפחות ג'וב בצ'מפיונשיפ, אבל הרמה בליגה הישראלית נמוכה משמעותית ביחס לרוב הקבוצות שם", נכתב. "המוניטין של הכדורגל הישראלי לא מזהיר, ולכן סביר שקין יצטרך לבנות את מעמדו כמאמן באנגליה לפני שיקבל תפקיד טוב באמת".

כאמור, אנשים בסביבתו של קין קראו את הכתבה והזדעקו. פיליפ האדסון, חבר בצוות של קין בעונה החולפת ומי ששימש כאנליסט במכבי תל אביב, צייץ בתגובה, כשהוא מתקן את הכותב על טעויות במאמר: "העובדות הן שזכינו באליפות ב-11 הפרש ולא ב-7 כפי שכתבתם, ושישראל מדורגת במקום ה-11 בדירוג אופ"א ולא במקום ה-17. זו עיתונות עצלה. הפסקתי לקרוא באמצע, חסרי מושג".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
צריך להתחיל מלמטה? רובי קין/דני מרון
רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם האנליסט פיליפ האדסון. אריאל שלום
"עיתונות עצלה". האדסון עם רובי קין/אריאל שלום

האדסון, אגב, נקשר מאוד לישראל במהלך העונה החולפת, והירבה להעלות לרשתות החברתיות פוסטים של הזדהות עם הישראלים על רקע המלחמה. האדסון צפוי לעבור עם קין ליעדו הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully