וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקר מוחלט": מה עומד מאחורי הדיווח על פאנטר ומכבי ת"א?

אחרי הפרסום על סיכום בין כוכב פרטיזן למכבי ת"א: הסוכן מכחיש, בסרביה טוענים שמדובר בספין, נזכרים בחרושת השמועות אשתקד ומסבירים מדוע המעבר כמעט בלתי אפשרי. הפרטים מאחורי הקלעים

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו/ספורט1

הדיווח המפתיע בסרביה אודות סיכום בין קווין פאנטר למכבי תל אביב, חולל סערה של ממש בכדורסל האירופי. כזכור, על פי הדיווח באתר "ספורט קלאב", פאנטר שחתום לעונה נוספת בפרטיזן בלגרד, כבר הגיע לסיכום עקרוני עם הצהובים על מעבר לשורותיהם בקיץ - דבר שעשוי לרמז על עזיבה של ווייד בולדווין, שכזכור, מעורר עניין רב ביבשת ומקבל הצעות גבוהות מאוד.

הפרסום ב"ספורט קלאב" זכה מיידית להכחשות מכל הגורמים הרלוונטיים, כולל מסוכנו של השחקן שהגדיר את הדיווח כ"שקר מוחלט" ומגורמים בפרטיזן ובמכבי תל אביב. גם פאנטר עצמו צייץ בתגובה, ולמרות שלא הכחיש את הדיווח בצורה מפורשת, עשה זאת בצורה מרומזת.

הדיווח הסעיר את סרביה גם בשל מעמדו של פאנטר, שהפך לסוג של סמל בפרטיזן. הגארד שהצטרף בקיץ 2021 נחשב ליקיר האוהדים, ובעונה האחרונה התמנה לקפטן הקבוצה. אבל בסרביה הבינו די מהר שמדובר ככל הנראה בחדשות לא נכונות, והתייחסו לדיווח בתור "ספין", כשיודעי דבר מציינים שהאתר בו פורסם הדיווח נחשב למזוהה עם היריבה המושבעת של פרטיזן, הכוכב האדום בלגרד, ושיתכן שמאחורי הפרסום עומדת כוונה לפגוע במועדון ובשחקן.

שחקן פרטיזן בלגרד קווין פאנטר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מרוויח סכומים שבמכבי תל אביב לא יכולים להציע. פאנטר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בסרביה מנו את הסיבות שבגינן הדיווח נראה לכל הפחות לא אמין. ראשית, פאנטר חתם בקיץ שעבר על חוזה עתק בפרטיזן, אחרי שכבר נראה בדרך לברצלונה. פאנטר היה מחוזר על ידי הקבוצות הבכירות ביותר ביבשת אבל קיבל שדרוג עצום, והפך לבעל המשכורת השלישית הכי גבוהה בכדורסל האירופי - עם 2.6 מיליון יורו בעונה - סכומים שמכבי תל אביב כמובן לא מסוגלת להתקרב אליהם, בייחוד לא במצבה הנוכחי.

פאנטר אף הצהיר רק לפני כחודשיים על כוונתו להמשיך בפרטיזן ואמר: "לא לחינם חתמתי על חוזה לשנתיים". מאז התמונה קצת השתנתה: פרטיזן נותרה מחוץ לפלייאוף היורוליג ונוצרה עננה בכל הנוגע להמשך דרכו של זאק לידיי, חברו הטוב של פאנטר, שעל פי דיווחים צפוי לעזוב בקיץ. אבל פאנטר, שכבר הוכיח נאמנות לפרטיזן, צפוי להמשיך לצד ז'ליקו אוברדוביץ' שחתם על חוזה חדש - למרות שהקבוצה עוד לא קיבלה אישור סופי בנוגע להשתתפותה ביורוליג בעונה הבאה.

פאנטר בן ה-30 נחשב לאחד הגארדים הבכירים באירופה, וכאמור, מעבר דווקא למכבי תל אביב - במיוחד בעת הזו, ובהתחשב באתגרים הכלכליים שצפויים לה על רקע הימשכות המלחמה - נראה תלוש מהמציאות, גם על רקע ההיצע הדל יחסית בשוק האירופי של שחקנים אמריקאים מובילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זאק לידיי, שחקן פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
העזיבה המסתמנת של חברו הטוב משפיעה? זאק לידיי/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

פאנטר אומנם סיים עונת יורוליג פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית, אבל עדיין העמיד ממוצעים מרשימים (15 נקודות, 2. 6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק), וגם אם יעזוב את פרטיזן - סביר שיקבל הצעות עתק מעשירות היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully