וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מרסון: "מודאג מהבלמים, אבל אין נבחרת טובה מאנגליה"

שחקן העבר של האנגלים ואגדת ארסנל דיבר לקראת היורו בין היתר על סיכויי אנגליה לזכות לראשונה בטורניר, ועל המאמן סאות'גייט ש"צריך לקבל את ההחלטות"

תקציר: אנגליה - איסלנד 1:0/ספורט1

נבחרת אנגליה תעלה בעוד כמה ימים למשחק מול סרביה במסגרת שלב הבתים של יורו 2024 וכמו לפני כל טורניר גדול, ההתרגשות גדולה והפרשנים מגבירים ווליום. פול מרסון, שחקן העבר של ארסנל ונבחרת אנגליה, סיפק תחזית חלקית והתייחס בין היתר לשחקנים שבעיניו צריכים לפתוח בהרכב.

"הארי מגווייר נופה מהסגל, אז אני מודאג מהבלמים של אנגליה", אמר מרסון, "אני חושב שמארק גהי יקבל את ההזדמנות לצד ג'ון סטונס במשחק הפתיחה, ולואיס דאנק יהיה בגיבוי. אבל למרות שאני מודאג מההגנה, אין נבחרת טובה יותר בטורניר מאנגליה. יש חמישה שחקנים שהם בטוחים בהרכב; דקלן רייס, ג'וד בלינגהאם, בוקאיו סאקה, הארי קיין ופיל פודן".

"הופתעתי כשפיקאיו טומורי הושאר בחוץ אבל כמה שחקנים מאמן יכול לבחור?", אמר מרסון על שחקן מילאן והביע דעתו גם על המאמן, "אנחנו פשוט צריכים לסמוך על גארת' ולתת לו לעשות את העבודה שלו כשהוא האיש שצריך לקבל את ההחלטות".

כמו כן, הוסיף: "אישית, הייתי בוחר במרכוס רשפורד לסגל, אני חושב הוא אקס-פקטור שיכול לנצח משחקים, אבל מה אני יודע? אני יודע שזה קשה להוציא שחקן כמו טרנט אלכסנדר ארנולד מההרכב הפותח בטורניר גדול, אבל אני לא בטוח אם הוא יתופקד כמגן ימני או קשר, אז אולי כדאי שהוא יהיה האקס פקטור מהספסל".

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
"צריך לתת לו לעשות את העבודה". גארת' סאות'גייט/רויטרס

משחקי אנגליה ביורו 2024

סרביה - 16.6, גלזנקירשן
דנמרק - 20.6, פרנקפורט
סלובניה - 25.6, קלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully