וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן הנסן אגדת עבר של ליברפול מאושפז במצב קשה

המועדון האנגלי פרסם הודעה על שחקן העבר בן ה-68 של נבחרת סקוטלנד וליברפול שהוא "חולה מאוד", שותפו לקבוצה בשנות השמונים חיזק. "בואו נייחל שהוא מסוגל להתגבר על מצבו. YNWA"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

אגדת ליברפול ונבחרת סקוטלנד, אלן הנסן, מאושפז בבית חולים במצב קשה. הנסן, שהיה שותף לתור הזהב של המועדון, תואר על ידי רבים כאחד הבלמים הטובים בדורו.

בהודעה שפרסמה ליברפול נרשם: "המחשבות והתמיכה של כל אנשי ליברפול נמצאות עם קפטן העבר האגדי שלנו אלן הנסן, אשר נמצא בבית חולים במצב קשה. המועדון נמצא בקשר עם משפחתו של אלן כדי להציע את עזרתנו בתקופה מורכבת זו. מחשבותינו, ייחולינו ותקוותינו עם אלן ועם כל משפחת הנסן".

המועדון האדום הוסיף כי יימסרו פרטים נוספים במידת הצורך ושמבקשים לכבד את הפרטיות של משפחת הנסן בשלב זה.

"כל מחשבותינו כשחקני עבר של ליברפול, נמצאות עם אלן הנסן ומשפחתו", לדברי ג'ון אולדרידג', שותפו של הנסן בעבר בליברפול, "בואו נייחל שהוא מסוגל להתגבר על מצבו. YNWA".

להנסן 620 הופעות בליברפול, במסגרתן הניף בין היתר שלוש פעמים את גביע אירופה לאלופות, שמונה אליפויות אנגליה, שני גביעי אנגליה ושלוש זכיות בגביע הפוטבול ליג. לשחקן העבר גם הופעה במונדיאל 1982 בספרד עם נבחרתו.

ההודעה של ליברפול על אלן הנסן

אלן הנסן במדי ליברפול. Hulton Archive, GettyImages
"מחשבותינו, ייחולינו ותקוותינו עמו". אלן הנסן בתקופתו כשחקן ליברפול/GettyImages, Hulton Archive

כוכב העבר בן ה-68 של המרסיסייד, פרש ב-1991 ממשחק פעיל והתחיל קריירה חדשה בתור פרשן ספורט ב-BBC, קריירה אותה סיים בשנת 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully