וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן עם השיער הארוך בעולם

עם ראסטות שמגיעות כמעט עד הרצפה, ההופעה של איידן סקיפיו במוקדמות המונדיאל הפכה ויראלית. איך הוא עושה זאת?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

בזמן שבאירופה עסוקים בהכנות אחרונות ליורו 2024 ובדרום אמריקה מתמרקים לקראת הקופה אמריקה, ביבשות אחרות בעולם הראש כבר במונדיאל 2026. בימים האחרונים נערכו הרבה משחקים במוקדמות הגביע העולמי - שלבים ראשוניים במסע ארוך כמובן - ואחד מהם הפך לוויראלי. אנגווילה נגד סורינאם.

סורינאם היא לא נבחרת אלמונית לחלוטין. המאמן הוא אקס אייאקס ונבחרת הולנד, סטנלי מנזו ובסגל הנוכחי שחקנים כמו שראלדו בקר (ריאל סוסיאדד), ריציאנו האפס (גנואה) וסטפנו דנסוויל (טרבזונספור). אבל את העין במשחק שלשום תפס דווקא שחקן אנגווילה, איידן סקיפיו.

הקשר-חלוץ בן ה-33 פתח בהרכב של אנגווילה ואי אפשר היה להתעלם מהראסטות הארוכות והסבוכות שלו. ללא ספק מדובר בכדורגלן עם השיער הארוך בעולם - נשים או גברים. כל כך ארוך, עד שסקיפיו נאלץ לרתק אותו לגוף שלו בעזרת סוג של חגורת גומי - שכרוכה סביב מותניו ושומרת גם את הראסטות צמודות לגוף, ככל האפשר.

זה לא היה משחק הבכורה של סקיפיו במדי הנבחרת שמורכבת מכדורגלנים חובבנים, אבל התמונות והסרטונים הציתו את הרשתות ואחר כך אתרי ספורט ברחבי העולם. בן לילה הוא קיבל את 15 דקות התהילה שלו. במשחק אגב, אנגווילה הפסידה 4:0.

איידן סקיפיו, הכדורגלן עם השיער הארוך בעולם. ההתאחדות לכדורגל של אנגווילה, צילום מסך
איידן סקיפיו, הכדורגלן עם השיער הארוך בעולם/צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל של אנגווילה

אנגווילה שבאיים הקריביים היא טריטוריה בריטית מעבר לים ויש בה כ-16 אלף תושבים. נבחרת הכדורגל שלה כמובן מעולם לא רשמה הישג משמעותי, אבל עכשיו יש לה כדורגלן מוכר וגם אם הוא לא מקצוען - כמה מאיתנו יכולים להגיד שהם השתתפו במשחק במוקדמות המונדיאל?

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully