וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה אופטימית לפני היורו: "משוכנעים שיש סגל טוב"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 8:54

ספאלטי שינה שיטה, אלופת אירופה צלחה את ניסוי הכלים האחרון שלה: "צריך להיכנס למנטליות של טורניר". בארלה צפוי להחמיץ את אלבניה

תקציר: איטליה - בוסניה 0:1/ספורט1

החזרה הגנרלית של אלופת אירופה המכהנת נבחרת איטליה הוכתרה אמש (ראשון) בהצלחה, עם 0:1 קטן על בוסניה. אחרי ה-0:0 עם טורקיה, שינה לוצ'יאנו ספאלטי שיטה - מ-4:2:3:1 ל-3:4:2:1 וזה עבד לו. דוידה פראזטי הכריע, וכעת יכולה איטליה להתכונן בראש שקט למשחק הפתיחה שלה בעוד חמישה ימים מול אלבניה.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

"עשינו מה שאנחנו צריכים לעשות", אמר ספאלטי. "אנחנו משוכנעים שיש פה סגל טוב וצריך להיכנס למנטליות של הטורניר. פגשנו שתי יריבות שונות מאוד בהכנה, עדיין יש על מה לעבוד". במהלך המשחק צעק המאמן על פדריקו קייזה שייכנס מאגף שמאל למרכז. "זו העמדה שלו", התעקש, "אם נשחק איתו באמצע-שמאל, נקבל את הטוב ביותר משני העולמות".

לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית, ניקולו בארלה שעדיין אינו כשיר ב-100 אחוז ככל הנראה ייעדר ממשחק הפתיחה, כדי לשמור אותו לצמד המשחקים הגורליים מול ספרד וקרואטיה. בדרו, בריאן כריסטנטה או ניקולו פאג'ולי יפתחו לצד ז'ורז'יניו בקישור.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים. רויטרס
סימנו וי על ניסוי הכלים האחרון. שחקני נבחרת איטליה/רויטרס

פראטזי, שככל הנראה הבטיח את מקומו בהרכב מול אלבניה בזכות השער אמש, הוא כעת מלך השערים של איטליה תחת ספאלטי עם ארבעה כיבושים בתשעה משחקים. "זו הפעם הראשונה ששיחקנו בשיטה הזאת, ואנחנו יכולים להשתפר", אמר.

המשחקים של איטליה ביורו

15/6 - אלבניה
20/6 - ספרד
24/6 - קרואטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully