וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קריאת השכמה" לנבחרת צרפת - ונקודת אור מפתיעה

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 8:56

ה-0:0 עם קנדה הבהיר לדשאן שנבחרתו חייבת להשתפר לפני היורו. קאנטה הצטיין: "הוא באותה רמה, כל האיכויות שלו נותרו"

תקציר: איטליה - בוסניה 0:1/ספורט1

נבחרת צרפת נחשבת אמנם לאחת הפייבוריטיות הגדולות ביותר לזכות ביורו 2024 שייפתח בסוף השבוע בגרמניה, אך בניסוי הכלים שלה עלו לא מעט דגלים אדומים. סגנית אלופת העולם סיימה ב-0:0 בלבד עם קנדה אמש (ראשון), כשקיליאן אמבפה החל את המשחק על הספסל וחבריו פשוט לא הסתדרו.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

"זו קריאת השכמה לפני היורו", הודה דידייה דשאן. "בסך הכל עשרת ימי ההכנה הללו הלכו טוב, בכל הנוגע לאנרגיה ולאווירה. הצלחנו לשלב שחקנים שהגיעו מאוחר וסחבו פציעות. הפעם היה לנו מבחן גדול יותר מאשר מול לוקסמבורג. יש לנו שחקנים ברמות מוכנות שונות והיינו צריכים לחלק את הדקות. כעת יש לנו קצת מנוחה. זה מבחן טוב לקראת מה שמצפה לנו ביורו".

כשנשאל מדוע ספסל את אמבפה אמר דשאן: "הוא ספג מכה באימון, אבל אין סיכון איתו. הוא רצה לשחק 15 דקות, וכשהוא על המגרש הכל משתנה, אנחנו נבחרת אחרת איתו ובלעדיו". הכוכב הגדול לא התראיין, אך כן חייך לעיתונאים בסיום המשחק ואמר שמצבו "טוב מאוד".

קיליאן אמבפה, שחקני נבחרת צרפת. רויטרס
נתראה ביורו. אמבפה וחבריו/רויטרס

נקודת האור העיקרית אמש היה אנגולו קאנטה, שלכאורה אמור היה לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו עם המעבר לסעודיה אך נראה מצוין. "כל מי שפקפק ביכולות ובאינטנסיביות שלו הבין שהוא באותה רמה", אמר המאמן. "הוא שחקן נהדר, ויש לי כמה קשרים מצוינים. היתה לו עונה טובה מאוד, יש לו עדיין את כל האיכויות שהיו לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המשחקים של צרפת ביורו

17/6 - אוסטריה
21/6 - הולנד
25/6 - פולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully