וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הייתה עונה ארוכה וקשה, אבל נשארנו מפוקסים"

איתי אניג'ר

10.6.2024 / 9:26

כוכב ברצלונה מלבין רישארסון אחרי הניצחון בגמר על אלבורג: "עשינו עבודה שלא תיאמן". מאמן אלבורג: "נעשה את הצעד הנוסף"

תקציר: ברצלונה זכתה בליגת האלופות בכדוריד בפעם ה-12/ספורט1

זו מפלצת תארים אמיתית. ברצלונה זכתה אמש בפעם ה-12 בתואר אלופת אירופה בכדוריד לאחר 30:31 דרמטי על אלבורג, והמאמן קרלוס אורטגה התפוצץ מאושר: "חשבתי כמה קשה דברים הלכו בתחילת העונה. איבדנו שחקנים חשובים בקיץ האחרון. שחקנים רבים סבלו מפציעות. היינו צריכים לבנות את הקבוצה מחדש, עם מלבין (רישארדסון) בתפקיד המרכז לדוגמה. בקיץ שעבר ראינו כמה הכל קשה, ועברנו את זה. הגענו לפה והצלחנו לנצח".

מלבין רישארדסון: "אני מאוד שמח שזכינו בליגת האלופות. זו הייתה עונה ארוכה עבורנו, עם הרבה שינויים ופציעות, אבל נשארנו מפוקסים. עשינו עבודה שלא תיאמן, כל המועדון, ואני חושב שמגיע לנו התואר הזה".

שחקני ברצלונה חוגגים זכייה באליפות אירופה. Christof Koepsel, GettyImages
שחקני ברצלונה חוגגים זכייה באליפות אירופה/GettyImages, Christof Koepsel

סטפן מדסן מאמן אלבורג: "זה היה משחק צמוד. חושב ששיחקנו די טוב עם הקלפים שלנו. כמובן שאני מאוכזב, זה היה קרוב, כולם מסביב האמינו. קמנו הבוקר, האמנתי ואנחנו גאים בהופעה שלנו בסוף השבוע הזה. אף אחד לא יודע מתי נחזור לכאן שוב. אני יודע שהקבוצה הזאת תעשה את הצעד הנוסף".

ועל ההרגשה במשחקו האחרון במדי אלבורג: "טיפה קשה להסביר. קיווינו, כולם מסביב למועדון, כולל אני, היינו כלכך קרובים ויש הרבה דברים שעוברים במוח שלי כרגע. זו סיטואציה קשה. אני מאוד גאה במה שעשינו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully