וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה גדולה: ברצלונה זכתה באליפות אירופה בכדוריד

איתי אניג'ר

9.6.2024 / 20:33

צפו בתקציר: אלבורג הדנית נתנה פייט, אבל הקטלאנים שמרו על היתרון לאחר משחק צמוד, ניצחו 30:31 וזכו בתואר בפעם ה-12. לאלבורג זהו הפסד שני בשתי הופעות בגמר. קיל זכתה במקום השלישי

תקציר: ברצלונה זכתה בליגת האלופות בכדוריד בפעם ה-12/ספורט1
שחקן ברצלונה דיקה מם מניף את גביע אירופה בכדוריד. Christof Koepsel, GettyImages
דיקה מם. התואר חזר לברצלונה אחרי שנתיים/GettyImages, Christof Koepsel

זה היה סוף שבוע קלאסי של כדוריד, כשגם השנה הפיינל פור לא אכזב. לבסוף, מיקל האנסן לא הצליח לזכות לראשונה בקריירה ויסיים אותה בלי התואר הבכיר באירופה, ומנגד ברצלונה זוכה בפעם ה-12 לאחר ניצחון 30:31 על אלבורג ומגדילה את הפער מגומשברך הגרמנית.

הגמר היה צמוד לאורכו, מהרגע הראשון עד לרגע האחרון. וברצלונה פתחה עם 2:5 משערים של רישרדסון וצמד של קרלסבוגרד בדקה השביעית, הוקסר ואנטונסן השוו לשוויון 8:8 והמחצית המשיכה להיות שער רודפת שער עד למחצית בשוויון 15:15.

בדקה הארבעים בלאנק יאנץ העלה לראשונה במחצית השנייה את היתרון לשני שערים - 20:22. אלבורג המשיכה לרדוף, אך לא עלתה ליתרון. בדקה ה- 56 ברצלונה הגדילה את הפער לשלושה שערים - 27:30 משער של יאנץ הסלובני ונראה היה שהמשחק גמור. אלבורג הצליחה לחזור ולכבוש, ו-14 שניות לסיום ניקלס לנדין הצליח לעצור כשהתוצאה 30:31.

מדסן לקח פסק זמן, אך המהלך המתוכנן עם שבעה שחקני התקפה לא עבד, והדנים הסתפקו בזריקת תשעה מטרים אחרונה. מיקל הלך לזרוק, הצליח לעבור את ההגנה, אך פגע במשקוף וברצלונה יכלה לשמוח בפעם ה-12 בהיסטוריה.

שחקן אלבורג ג'ונתן קרלסבוגרד מול ברצלונה. Christof Koepsel, GettyImages
ג'ונתן קרלסובגרד ואלבורג נתנו פייט - והפסידו/GettyImages, Christof Koepsel

מצטייני אלבורג: מיקל האנסן עם 8 שערים, תומאס ארנולדסון ומאדס הוקסר עם 6 שערים כל אחד, וניקלס לנדין עם 30% עצירה - 12 עצירות מ-40 זריקות.

מצטייני ברצלונה: מלבין רישארדסון 8 שערים (מ- 12 זריקות), דיקה מם 7 שערים וטיתומת'י אנגוסן 6 שערים. בשער אמיל נלסן עצר שמונה כדורים ב-36% עצירה.

הכובש המצטיין של ליגת האלופות לשנת 2023/24 הינו קמיל שפיז'ק הפולני מפריז סן ז'רמן, אחרי שכבש 112 שערים. כאשר דיקה מם הצליח להגיע רק ל- 106 שערים.

מצטיין סוף השבוע הוא לא אחר מהכובש המצטיין של ברצלונה בצמד המשחקים- מלבין רישארדסון הצרפתי. שסיים עם שמונה שערים היום, וחמישה שערים אתמול.

שחקני קיל חוגגים ניצחון על מגדבורג. Christof Koepsel, GettyImages
שחקני קיל חוגגים ניצחון על מגדבורג/GettyImages, Christof Koepsel

מוקדם יותר התקיים הדרבי הגרמני במסגרת המשחק על המקום השלישי. מגדבורג הגיעה אחרי האכזבה מול אלבורג, קיל הובסה על ידי ברצלונה. זה יכול היה להיות משחק לפרוטוקול, אך קיל לצערה לא תשתתף שנה הבאה בליגת האלופות בשל מיקומה בליגה המקומית. לכן נתנו בקבוצה את הכול כדי לסיים לפחות עם טעם מתוק את הפיינל פור הזה.

במשחק, קיל פשוט התפוצצה אחרי המשחק אמש וכבשה 23 שערים במחצית הראשונה בלבד, יותר שערים משכבשה במשחק כולו אמש בחצי הגמר. מגדבורג רגילה לספוג כמות כזאת של שערים במשחקים שלמים בבונדסליגה. בהתקפת אלופת גרמניה קיבלו שוק וכבשו 14 שערים בלבד, 9 שערים הפרש במחצית. במחצית השנייה הקבוצות נרגעו, מגדבורג ניסתה לצמצם את הפער אך ההפרש נעמד על ארבעה שערים.

כובשים מצטיינים למגדבורג: לוקאס מרטנס 7 שערים, גיסלי קריסטיאנסון 5 שערים, פליקס קלאר וטים הורנק עם 4 שערים כ"א.

כובשים מצטיינים לקיל: אריק יוהנסון 7 שערים, מגנוס לנדין, ניקלס אקברג ומיקולה ביליק 6 שערים כ"א. בשער תומאס מרקבה הצ'כי עצר 15 עצירות ב- 34.88% עצירה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully