וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלסינג אפריפה העפיל לגמר 200 מטר באליפות אירופה

נפלא: האצן עצר את השעון אחרי 20.46 שניות - תוצאת השנה שלו - וסיים במקום השישי בחצי הגמר ברומא. מקצה הגמר בשני ב-23:50. אדוה כהן רשמה את תוצאת השנה שלה בגמר 3,000 מכשולים

בלסינג אפריפה אחרי העלייה לגמר אליפות אירופה ב-200 מטר ברומא/איגוד האתלטיקה

ישראל רשמה הבוקר (ראשון) הישג מרשים באליפות אירופה באתלטיקה הנערכת ברומא כשזכתה במדליית כסף קבוצתית בתחרות חצי מרתון, והערב התחרה בלסינג אפריפה בחצי גמר 200 מטר ורשם עוד הישג נפלא כאשר העפיל לגמר במסגרת אליפות אירופה בפעם השנייה בקריירה.

האצן עצר את השעון אחרי 20.46 שניות - שזוהי גם תוצאת השנה שלו - וסיים שני במקצה השלישי שבו התחרה ושישי בסך הכל. הגמר ייערך מחר, יום שני, בשעה 23:50. נזכיר כי ב-2022 העפיל אפריפה לגמר במינכן וסיים במקום השביעי ובשנה שעברה הוכתר לאלוף אירופה בריצה ל-200 מטר עד גיל 23.

"אני מאוד שמח ומרוצה ממה שעשיתי", אמר אפריפה בן ה-20, "זו הפעם השנייה שלי בגמר ואני מאוד שמח ומודה לאלוהים שאני יכול לייצג את ישראל בגמר. הגעתי עם מטרה וגם כדי ליהנות, הכל התחבר ואני מאוד שמח".

בלסינג אפריפה, אצן ישראלי. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
"הכל התחבר ואני מאוד שמח". אפריפה/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

לפני שלושה שבועות התחרה אפריפה בגראנד סלאם ירושלים ושם קבע 20.47 שניות, כך שהערב שיפר את תוצאת השנה שלו במאייה.

דקות ספורות לאחר מכן התחרתה אדוה כהן בגמר 3,000 מכשולים והיא רשמה את תוצאת השנה שלה כאשר הגיעה אחרי 9:33.88 דקות, זמן שהספיק למקום ה-12 והמכובד. היא עדיין לא השיגה את הקריטריון האולימפי למשחקים בפריז, אבל היא עדיין בתמונת הדירוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully