וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס "הגשים חלום ילדות" ושבר שיא היסטורי של נדאל

אלוף רולאן גארוס הטרי הפך לצעיר ביותר לזכות בשלושה תארי גרנד סלאם שונים, והצעיר ביותר מאז "השור הספרדי" על החימר בצרפת: "הייתי ילד קטן שהיה רץ הביתה מבית הספר כדי לצפות ברולאן גארוס". זברב: "מקומך כבר בהיכל התהילה, זאת לא פעם אחרונה שתזכה פה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

קרלוס אלקראס עשה הערב (ראשון) היסטוריה כשהשלים זכייה באליפות צרפת הפתוחה, תואר הגרנד סלאם השלישי שלו בקריירה. הספרדי גבר 3:6, 6:2, 7:5, 1:6, 2:6 על סשה זברב הגרמני, והניף את הגביע הכסוף שחלם לזכות בו כל חייו.

בסרטון מצעירותו שהתרפסם אחרי הזכייה, נראה אלקראס הצעיר נשאל מה החלום שלו, והוא ענה: "לזכות בווימבלדון וברולאן גארוס". כעת, הספרדי השלים את שני המייג'ורים הללו, ויחד עם אליפות ארצות הפתוחה, נשאר לו עכשיו רק לזכות באליפות אוסטרליה.

אלקראס הפך לטניסאי הצעיר ביותר לזכות על משטח החימר בצרפת מאז רפאל נדאל, ו"היורש של נדאל" הפך לצעיר ביותר לזכות בשלושה תארי גרנד סלאם שונים, כשהוא שבר את השיא של רפא כשעשה זאת בגיל 21 ו-33 ימים בלבד. "השור הספרדי" את "היורש שלו": "ברכות על הזכייה, אלוף".

קרלוס אלקראס אלוף רולאן גארוס 2024. GettyImages
"לא בפעם האחרונה"/GettyImages

אלקראס שיבח את יריבו תחילה: "קודם כל, אני רוצה לברך את סשה על שנה מצוינת וטורניר מצוין. הרמה שהוא משחק בה וההשקעה שלו אדירה, הוא נותן את הלב שלו בכל יום מחדש", אמר דקות ספורות אחרי שזכה ברולאן גארוס לראשונה.

לאחר מכן אמר הזוכה הצעיר שעשה היסטוריה: "אני רוצה להודות לכל הצוות שלי שעשה עבודה מדהימה. החודש האחרון לא היה פשוט בעקבות הפציעה שלי, לא הרגשתי טוב והיו המון ספקות לגבי החזרה שלי. אני אסיר תודה על הצוות שלי והאנשים שיש סביבי. אני יודע שכולם נותנים את הלב שלהם כדי לעזור ליל השתפר כשחקן וכאדם. אני קורא לכם קבוצה וצוות, אבל עבורי אתם משפחה ואני מודה לכם מאוד. אני רוצה לדבר גם על המשפחה שלי שתומכת בי מאז שאני ילד קטן שהיה רץ הביתה מבית הספר כדי לצפות ברולאן גארוס ועכשיו אנחנו כאן ברולאן גארוס ואני מניף את הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זברב בירך בטקס הסיום את הזוכה הטרי: "ברכות לקרלוס. גרנד סלאם שלישי בגיל 21 זה מדהים. אתה כבר שחקן שמקומו בהיכל התהילה, טניסאי מדהים. זאת לא הפעם האחרונה שאתה תזכה כאן בתואר".

מהראשונות לברך הייתה אחת שמכירה את מעמד הזכייה בתארים הגדולים ביותר - ריאל מדריד - שבירכה את אוהד הקבוצה על התואר: "ברכות על הזכייה הראשונה שלך ברולאן גארוס, קרלוס אלקראס היקר! אנחנו, אוהדי מדריד, מאוד גאים בך על תואר הגרנד סלאם השלישי. גרמת לנו להנות מהטניס הנפלא שלך היום. מדהים, ברכות!".

אחרי הניצחון על זברב, אלקראס יעלה למקום השני בדירוג העולמי, אחרי שיאניק סינר עקף בפסגה את נובאק ג'וקוביץ' שיירד למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully