וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה להשלים את הקאמבק נגד הסינדרלה מקרית אתא

9.6.2024 / 20:17

אחרי שהחזירה לעצמה את הביתיות במשחק השני בקרית אתא תארח הקבוצה של סטפנוס דדאס את החבורה העיקשת של אברהמי (שני, 21:00): "רוצים להמשיך ולכתוב את ההיסטוריה של המועדון הזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

העולה השנייה לגמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל לעונת 2023/24 תיקבע מחר (שני, 21:00) במשחק השלישי והמכריע בחצי גמר הפלייאוף בין הפועל תל אביב לעירוני קרית אתא. קרית אתא הפתיעה במשחק הראשון בהיכל שלמה עם ניצחון חוץ 79:82, אך הפועל תל אביב מנעה ממנה לעלות לגמר אחרי שני משחקים והשוותה את הסדרה בניצחון חוץ משלה אמש 62:70. את המשחק ישפטו עומר אסתרון, צחי הבדלי ואור זרור.

הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל תל אביב אחרי הניצחון בקרית אתא במוצאי שבת. בקבוצה הודו כי הרגישו רע מאוד אחרי ההפסד במשחק הראשון, והיו נחושים כדי להחזיר את הסדרה למשחק מכריע בבית. עם זאת, בהפועל יודעים כי הכדורסל שהם הציגו בשני המשחקים לא היה מספיק טוב, והם יצטרכו לעלות רמה כדי להבטיח את הכרטיס לגמר. האדומים ישארו באותו הסגל במשחק מחר, לאחר שכבר ביצעו את השינוי בסגל בין משחק 1 ל-2 עם רישומו של אייזיאה מיילס.

"אם נבוא למשחק מחר עם אותה מנטליות ואופי כמו במשחק בקריית אתא אין לי ספק שנגיע לגמר. השחקנים, הצוות, ההנהלה וכמובן האוהדים, רוצים דבר אחד - להמשיך ולכתוב את ההיסטוריה של המועדון הזה, וכולנו מאוחדים כדי להשיג את המטרה", אמר המאמן סטפנוס דדאס לקראת המשחק.

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. מאור אלקסלסי
"מאוחדים כדי להשיג את המטרה". דדאס/מאור אלקסלסי

בקרית אתא יצאו מהמשחק הביתי עם תחושת פספוס גדולה. השחקנים של שרון אברהמי היו קרובים להפתיע את הפועל גם במשחק השני, אבל יכולת חלשה מאוד בקליעות העונשין ובקליעות ל-3 הכריעו את ההתמודדות. למרות ההפסד, בקרית אתא מאמינים כי ביכולתם להשלים סוויפ עונתי בהיכל שלמה על הפועל תל אביב, אם יצמדו למה שהביא אותם למעמד הזה - כדורסל קשוח והגנתי, שליטה בקצב וביצוע נכון של התרגילים בהתקפה. את הקבוצה ילוו כ-150 אוהדים שיגיעו למשחק בהיכל שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully