וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס ליברפול טוען: "סלוט באותה הרמה כמו קלופ ומוריניו"

ג'ורג'יניו ויינאלדום סיפר בריאיון כי לדעתו "אפשר להשוות ביניהם", והוסיף שהמאמן ההולנדי "יכול לשחזר את ההצלחה מפיינורד באנגליה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

המינוי של ארנה סלוט כמאמן ליברפול התקבל בדעות חלוקות בתקשורת האנגלית ועל ידי אוהדי הקבוצה. המאמן ההולנדי יצטרך למלא נעליים גדולות אחרי העזיבה של יורגן קלופ, אך עם הפירגון של הגרמני בצורה פומבית על ההחתמה של מאמן פיינורד לשעבר, רבים הצליחו להשתכנע שהמהלך עשוי להיות הנכון ביותר עבור המייטי רדס.

שחקן שמכיר היטב את סלוט וקלופ מקרוב, וידע בדיוק מה לומר על המינוי, הוא ג'ורג'יניו ויינאלדום. הקשר לשעבר של פיינורד וליברפול, ששיחק תחת המאמן הגרמני, שיבח את העבודה שסלוט עשה בפיינורד וערך השוואה מעוררת מחלוקת: "התאמנתי בפיינורד כמה ימים בתחילת העונה וראיתי איך סלוט עובד. הדברים עברו ברמה מאוד גבוהה, אני חושב שזה נהדר. אפשר להשוות אותו לקלופ וז'וזה מוריניו, סלוט באותה רמה איתם. הוא מגיע לעולם אחר לחלוטין, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לעשות מה שעשה בפיינורד גם באנגליה".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
סלוט ברמה שלהם? קלופ ומוריניו/GettyImages

ויינאלדום בן ה-33 עזב את ליברפול ב-2021 והצטרף לפריז סן ז'רמן, שם לא הצליח לבלוט, הושאל לרומא ועבר בסופו של דבר לאל איתיפאק, אותה מאמן סטיבן ג'רארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully