וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי לא צפוי לפתוח, סקאלוני: "אנו עדיין לא מוכנים"

הכוכב כנראה יעלה מהספסל נגד אקוודור במשחק ההכנה הראשון של ארגנטינה לקופה אמריקה, המאמן הבהיר: "אנחנו נבחרת חזקה שלא תשנה את דרכה כי היא אלופת העולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

פחות משבועיים לפתיחת הקופה אמריקה בארצות הברית, הלילה (בין ראשון לשני, 02:00) לכר הדשא לאצטדיון בשיקגו תעלה אלופת העולם ארגנטינה, למשחק ההכנה הראשון שלה לקראת התחרות שבה תנסה להגן על תוארה. אלביסלסטה תפגוש את אקוודור, ככל הנראה עדיין ללא ליאונל מסי בהרכב.

מסי לא יהיה היחיד שככל הנראה לא יפתח הלילה, כי לפי התקשורת הארגנטינית, המאמן ליאונל סקאלוני יעלה עם הרכב חלקי, שיכלול מספר שחקני מפתח לצד כאלו שבמהלך הקופה אמריקה מתוכננים לעלות מהספסל. "אנחנו לא מוכנים עדיין ב-100 אחוז", אמר סקאלוני, "ביקשנו שיאפשרו לנו לבצע במשחק יותר משישה חילופים, אבל זה לא אושר. אני מאמין שמסי כן ישחק, אבל אני לא יודע אם 30 או 60 דקות, כמה שהוא יכול".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ישותף, אבל ספק אם יפתח. מסי/GettyImages

אמיליאנו מרטינס יעלה בשער, אבל צפויים שינויים בשאר עמדות ההגנה וייתכן כי ליסנדרו מרטינס שלאחרונה חזר מפציעה ארוכה יפתח במרכז לצד כריסטיאן רומרו, כך שניקולאס אוטאמנדי הוותיק יזכה למנוחה. ג'ובאנו לו סלסו וליאנדרו פארדס צפויים לעלות בקישור ובהתקפה על פי הדיווחים ישתפו פעולה אנחל די מריה, חוליאן אלברס ולאוטרו מרטינס או ליאונל מסי.

כשנשאל על הציפיות לקופה אמריקה אמר סקאלוני: "יש לנו נבחרת מצוינת . ולם כבר מצפים שהטורניר יתחיל ויש להם רצון עז לשחק כמה שיותר. הכדורגל יגיד לנו מה יהיה בעתיד, אבל אנחנו נבחרת חזקה מאוד שלא תשנה את דרכה מכיוון שהיא אלופת העולם".

בשבת ארגנטינה תשחק נגד גוואטמלה בחזרה הגנרלית שלה וביום שישי הבא (21.6) תתמודד עם קנדה במשחק הפתיחה של קופה אמריקה 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully