וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרלה או רמיזה? "גופייה מספר 22 נראית טוב בסגול וזהב"

ג'ימי באטלר הגיע למשחק של לוס אנג'לס ספרקס לבוש בצבעי הלייקרס, עם הספרה שלו ממיאמי ועורר סערה: "סליחה, אבל זה לא השם שלי על הגופייה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

ג'ימי באטלר סיים את העונה שלו ב-NBA בשלב מוקדם יחסית, עם הדחתה של מיאמי כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף בהפסד 4:1 בסדרה לבוסטון. הכוכב של ההיט חתום עדיין על חוזה בקבוצה מהחוף המזרחי, כאשר יש לו אופציית שחקן בסכום 52.4 מיליון דולר החל מעונת 2025/26, ולפי דיווחים בארצות הברית, הוא בוחן אפשרויות בקבוצות נוספות דוגמת פילדלפיה או לוס אנג'לס לייקרס, כאשר גם אופציית הארכת החוזה בשנתיים עם חוזה מקסימום עוד על השולחן.

הסמול פורוורד של מיאמי נתן הלילה (בין שבת לראשון) רמיזה לגבי עתידו, שהדליקה ישר את כל אוהדי הלייקרס כשהגיע למשחק של קבוצת הנשים המקבילה, לוס אנג'לס ספרקס, עם צבעי סגול-זהב הכה מזוהים עם הפרנצ'ייז ההוליוודי של לוס אנג'לס, כשעל גבו הספרה 22, כפי שהוא לובש על הגופיה במיאמי.

כתבת הקווים במשחק של הספרקס פנתה אל באטלר שישב על הפרקט ושאלה אותו על כך, והוא הגיב: "מסיבה מסוימת, 22 נראה טוב בסגול וזהב".

למרות הרמיזות של כוכב מיאמי, הוא הבהיר בעמוד הרשמי של קבוצת הנשים בלוס אנג'לס כי הוא הגיע לתמוך בקמרון ברינק, שחקנית הספרקס שלובשת גם היא את הגופייה עם הספרה 22, ואכזב אוהדים רבים.

"כולכם רואים את הגופייה שאני לובש עכשיו, עם 22 בסגול וזהב, אבל זה אומר ברינק", סיפר באטלר. "סליחה אוהדי הלייקרס, אבל זה לא באטלר על הגופייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully