וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOKA משיקה את הכוכב הבא בסדרת MACH

הכירו את MACH 6 בגרסה חדשה, צבעונית, מהירה ודינאמית לדגם האהוב. נעל אימון יומיומית לכל טווחי הריצה, עם סוליה חדשה ומשודרגת המושקת לראשונה ומחוללת מהפכה של ממש בתחום נעלי האימון

HOKA MACH 6. מחיר 749.90 שקל. יחצ,
HOKA MACH 6. מחיר 749.90 שקל/יחצ

HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה מהמתפתחים בעולם, משיק בימים אלה את אחד הדגמים המבוקשים ביותר בקולקציית המותג, המגיע בדור חדש הכולל שיפורים טכנולוגיים ובצבעים מדהימים, עוצרי נשימה. ה6 MACH, נוחת בישראל בעיצוב חדש ולוהט עם צבעים משגעים המותאמים לימי הקיץ החמים, הוא דגם בעל משקל נמוך ועם סוליה חדשה ומשודרגת המושקת לראשונה ומחוללת מהפכה של ממש בתחום נעלי האימון.

MACH 6 היא נעל אימון יומיומית לכל טווחי הריצה עם דגש על אימוני טמפו, אינטרוולים וטווחי ריצה ארוכים. הנעל דינמית, וורסטילית ומשלבת בין מגוון תכונות: משקל נמוך, עיצוב זורם, התאמה מיטבית לכף הרגל, יכולת תגובה מעולה, וגם את השיכוך המיוחד והאהוב של HOKA.

החידוש המשמעותי ביותר בדור החדש של MACH הוא סוליית SCF EVA - Super Critiacl EVA Foam , סוליה בעלת תכונות משופרות לריצה רספונסיבית ודינמית, קלה יותר, עמידה, עם בלימת זעזועים משופרת. העקב צמח לגובה 37 מ"מ (לעומת 29 מ"מ בדור הקודם). בזכות תכונות אלו, הנועלים את הנעל יחושו מיד את המהירות הטבעית שלהם ואת הדינמיקה בריצה.

החלק החיצוני של הסוליה מכוסה בגומי מחוזק לאורך נקודות המגע עם הקרקע, ובכך משפר את האחיזה של הנעל יחד עם שיפור בעמידותה. הגפה עשויה ג'קארד קריל חדשה בעלת שתי שכבות, עם יכולת נשימה אזורית. חלקה הפנימי רך ונעים למגע, וחלקה החיצוני דק ומאוורר. לשונית הנעל הדקה צמודה עם רצועות רחבות לבסיס הסוליה, להתאמה מיטבית ויציבות בריצה.

מעבר לכך, MACH היא אולי אחת מהנעליים הצבעוניות והיפות ביותר ש-HOKA ייצרו עד כה! הנעל מגיעה בצבעי הבסיס שכולם אוהבים - כמו שחור/לבן אבל גם במספר דגמים המשלבים צבעים נועזים אשר נותנים זריקת צבע וזריקת עידוד להמשך הריצה ומותאמים לנשים ולגברים. צבעוניות נהדרת הן לאימונים והן להליכה עם סניקרס מעוצב ומושך את העין.

"לא תוכלו להוריד אותה מהרגליים"

מאיר קנר מנכ"ל ניו ראן: "HOKA כמותג שממשיך להתפתח ולצמוח מידי שנה, משיק מחדש דגמים אהובים עם שיפורים טכנולוגיים וחיצוניים. ל-HOKA חשוב להקשיב לרחשי הקהל, לפידבקים המגיעים מהם כל העת, לשמר את החוזקות ולשפר עוד יותר את הנראות החיצונית של הדגמים השונים לצד פיתוח טכנולוגיות המסייעות לשפר את הביצועים. התוצאה היא נעליים קלילות, המסייעות למשתמשים להגיע לביצועים מושלמים. דגם MACH 6 החדש היא נעל קלילה ורספונסיבית, שמעניקה החזרת אנרגיה משופרת בזכות החומרים ממנה הסוליה עשויה. הנעל מתאימה לאימונים וגם לשימוש יום יומי בעבודה וביציאות לבלות. אין לי ספק שאחרי שתמדדו, לא תוכלו להוריד אותה מהרגליים".

גלית בירנבוים-נבון - מנהלת שיווק הוקה: "אנו נרגשים להשיק את הדור הבא של אחד הדגמים המבוקשים ביותר - דגם MACH. הדור החדש, 6MACH , מגיע עם כל התכונות האהובות מהדגם המוכר והידוע אך עם שיפורים משמעותיים. עם עיצוב ממוקד מהירות ופרטים מעוצבים וגפה חדשה שעשויה מקריל ג'קארד שמעניקה יכולת 'נשימה' לכף הרגל מחד, ונוחות נפלאה שתומכת בריצה, מהריצה היום יומית ועד לשיא האישי הבא שלך". הדגם נוחת בישראל תחילה ב-4 צבעים מרגשים כאשר בהמשך עתיד להגיע צבע חדש ומרגש מאד, יש למה לחכות - גם נוחות וגם מראה מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully