וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל: יונתן אלון יאמן את הפועל ירושלים גם בעונה הבאה

9.6.2024 / 11:50

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, המנהל המקצועי הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על ירידתו לקווים באופן קבוע. בקרוב ימונה מחליף זר לתפקיד הניהולי. ספידי סמית' יישאר לעונה שלישית בקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

פחות מ-48 שעות לאחר סיום העונה מבחינתה של הפועל ירושלים, עם ההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף, עיניה כבר נשואות לעונת 2024/25. ההחלטה הראשונה שהתקבלה במועדון נוגעת לזהות המאמן - וכפי שפורסם בוואלה ספורט, יונתן אלון הוא האיש שיעמוד על הקווים באופן קבוע.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

הבעלים מתן אדלסון וגל מקל - וגם אלון, בכובעו כמנהל המקצועי - קיימו בתקופה האחרונה שיחות עם מאמנים זרים שונים, ונחשפו לקושי שבו הם עלולים להיתקל. המועמדים הביעו את חששם מהשפעות המלחמה על סיכויי הצלחתם, בין היתר בשל הסכנה להיעדר הביתיות ובשל מכשולים שהקבוצה צפויה להיתקל בהם בהחתמת שחקנים זרים חדשים.

לאור זאת, הציעו אדלסון ומקל את התפקיד לאלון, שהמתין לתום העונה ובסוף השבוע השיב בחיוב. עם קבלת תפקיד המאמן, הוא עוזב למעשה את הניהול המקצועי אחרי כשנה וחצי, ובקרוב ימונה לו מחליף זר. בגזרת השחקנים, ספידי סמית' יישאר לעונה שלישית בהתאם לאופציה בחוזהו - ויצטרף לשבעה שכבר חתומים (נועם דוברת, יובל זוסמן, אור קורנליוס, כריס ג'ונסון, נמרוד לוי, גבי צ'אצ'אשווילי וקאדין קרינגטון שיוכל כנראה להירשם כישראלי).

ספידי סמית' שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
יישאר לעונה שלישית. ספידי סמית'/דני מרון

אלון לקח על עצמו את עבודת האימון בחודשיים האחרונים של העונה, מאז פיטוריו של איליאס קאנדזוריס. תחת אימונו, הקבוצה התייצבה ויצרה רצף ניצחונות, שהוביל אותה למקום הרביעי בליגת העל ולזכייה בגביע המדינה. בסך הכל עמד מאזנה בתקופה הזו על 15 ניצחונות ב-19 משחקים. במועדון מאמינים כי בנסיבות שנוצרו, ההמשכיות הזו תעזור לייצב את המערכת ומקווים שהחיבור בינו לבין השחקנים יוליד תוצאה חיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully