וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכור לתשומת לב": החגיגה "הפאתטית" של רונאלדו

אחרי שלא שיחק מול קרואטיה, קפטן פורטוגל ניסה לתת שואו למעט הקהל שנשאר. מוריניו: "ישחק יותר או פחות - הוא ימצא דרך לכבוש"

תקציר ממשחק ההכנה: פורטוגל - קרואטיה 2:1/ספורט1

היורו השישי בו ישתתף כריסטיאנו רונאלדו צפוי להיות שונה בתכלית מקודמיו. תזכורת נוספת לכך קיבל CR7 אמש (שבת) במשחק ההכנה של פורטוגל מול קרואטיה, בו הכוכב בן ה-39 שוב מצא את עצמו על הספסל.

גם אם מדובר במנוחות יזומות שהוא מקבל מהמאמן רוברטו מרטינס לפני שהדבר האמיתי מתחיל, ברור שרונאלדו מגיע לטורניר בסטטוס אחר לחלוטין, ככל הנראה כשחקן ספסל.

המספרים מראים שמאז משחקו הראשון של רונאלדו במדי הנבחרת הבוגרת, היא הפסידה 75% מהמשחקים מהם נעדר. מצד שני, בכושרו הנוכחי ספק אם הוא שווה מקום בהרכב של הסלסאו. כך או אחרת, עם רונאלדו כמו עם רונאלדו, נראה שהוא ימשיך להיות הסיפור הגדול.

כך, למשל, אמש אחרי ההפסד 2:1 לקרואטיה, רונאלדו עלה לאימון שחרור קצר יחד עם שאר השחקנים שלא שיחקו במשחק, ואת תשומת הלב שלא קיבל בזמן המשחק, הרוויח לאחר מכן. רונאלדו תועד כובש לשוער השני של הנבחרת וחוגג בשאגת ה"סי" האופיינית לו, כשמעט האוהדים שעוד נותרו ביציעים אחרי תום המשחק מריעים לו.

בפורטוגל כתבו ש"רונאלדו לא שיחק, אבל נתן שואו", אבל לא כולם אהבו את התמונות, וברשתות החברתיות רבים כינו את החגיגה שלו כ"פאתטית", וטענו שהוא "מכור לתשומת לב" - דבר שעלול לפגוע בנבחרת פורטוגל ולהתנקם בה בסופו של דבר במהלך המסע שלה ביורו.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
זמנו עבר? רונאלדו מתחמם אמש/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

כך או אחרת, רונאלדו ממשיך להיות במרכז העניינים, גם כשהנבחרת מנצחת או מפסידה בלעדיו. מאמן הסלסאו רוברטו מרטינס נשאל על מעמדו של רונאלדו אמש ואמר: "כולנו יודעים עד כמה כריסטיאנו יוצא דופן. הוא שיחק בחמישה טורנירי יורו בעבר, והניסיון שלו לא יסולא בפז. יהיו משחקים שנשחק עם שני חלוצים, ואז כנראה שהוא ישחק יותר. כבר עשינו זאת בעבר. בכל מקרה, אני חושב שזה טוב שיש בינתיים חלוצים אחרים שמקבלים דקות כדי לבוא מוכנים יותר לטורניר".

ז'וזה מוריניו, שאימן את רונאלדו בריאל מדריד, משוכנע שהוא מסוגל לתרום רבות גם בגילו, וגם אם לא יהיה שחקן הרכב קבוע. "המאמן מבין באיזה שחקן מדובר. כריסטיאנו יודע היטב שהוא תמיד שווה שערים, ומודע לכך שהמאמן צריך להשתמש בו בצורה כלשהי - גם אם זה לרבע שעה, וגם ל-90 דקות. יכול להיות שבשלב ראשון הוא ינסה לשמור עליו ולמנוע ממנו להיפצע, אבל הוא יזדקק לו בשלב מסוים. אני לא מאמין שרונאלדו יסיים את הטורניר בלי לכבוש לפחות שניים-שלושה שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully