וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ מורגש": אחרי לילה ללא שינה, הפועל ת"א התאוששה

9.6.2024 / 6:50

האדומים ניצחו בקרית אתא ושוב קרובים לדרבי בגמר, גינת מסביר מה עבר על השחקנים אחרי הההפסד הקודם, דדאס מזהיר אותם לקראת משחק 3

תקציר: וירטוס בולוניה - אולימפיה מילאנו 86:75 (סדרת גמר באיטליה)/ספורט1

הפועל תל אביב הצליחה לחזור אמש (שבת) מקרית אתא עם ניצחון קריטי שהשאיר את חלום האליפות שלהם בחיים. האדומים גברו על הקבוצה המקומית 62:70 וביום שני (21:00) יארחו את הצפוניים במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי הגמר, כשהמנצחת תפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב במשחק הראשון בסדרת הגמר בהיכל מנורה.

בניגוד למשחק הראשון בסדרה, הפעם הפועל תל אביב הייתה טובה יותר, ושלטה במשחק לכל אורכו. היא הובילה ביותר מ-36 דקות, כשיריבתה לא הוליכה פעם אחת, ולמעט דקות בודדות, הניצחון שלה לא הוטל בספק. ובכל זאת, קרית אתא נשארה בתמונה לאורך כל המשחק, והלחיצה מאוד את האדומים.

כזה דבר לא ראיתם: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

הפועל קיבלה הצגה גדולה מטיילר אניס שקלע 17 נקודות, 15 מתוכן במחצית השנייה, כשתומר גינת מוסיף 12 ובר טימור ואקסבייר מנפורד תורמים 9 כל אחד.

"קרית אתא עושים מה שהם עושים, אני מכיר את שרון הרבה שנים, הם מנסים לצופף את הצבע, חילופים, לשנות הגנות, להאט את המשחק", ניסה להסביר תומר גינת למה הם כל כך מתקשים עם קרית אתא, "אנחנו נופלים בזה בדקות מסוימות. אחרי יום חמישי הרגשתי נורא, כולם אומרים שלא ישנו בלילה, זה מההפסדים שאתה לוקח איתך. הראינו היום אופי, בסוף עשינו טעויות הזויות שלא מתאימות לנו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. מחזירים את הסדרה הביתה, וחוזרים להיות תלויים בעצמנו".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים: תומר גינת, אייזיאה מיילס, ג'יילן הורד, בר טימור. מאור אלקסלסי
השכיחו את הערב הקשה. שחקני הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

המאמן סטפנוס דדאס אסף את השחקנים בסיום המשחק ואמר להם בין היתר שלמרות הניצחון, הוא יודע שמצפה להם משחק קשה ביום שני, לאו דווקא בגלל היכולת של קרית אתא, אלא בגלל העובדה שהם מתקשים לסיים משחקים ולייצר עקביות תוך כדי המשחק. דדאס כעס על דקות רבות במשחק שבהן הפועל טעתה ולא הצליחה לייצר את תוכנית המשחק שעליה עובדים באימונים. המאמן קיצר את הרוטציה מאוד כשאמנם עשרה שחקנים שותפו, אך שבעה בלבד במחצית השנייה, בעוד גיל בני ודאסטי האנאס משחקים פחות מדקה.

תומר גינת הוסיף ואמר: "ברור שיש לחץ, אנחנו פייבוריטים, בפיגור 1:0, יש לחץ ומרגישים אותו. פתחנו טוב את המשחק, הם חזרו, ידענו לברוח. איתם תמיד זה משחק קשה מאוד. צריך להתמודד עם הלחץ, יש פה שחקנים מנוסים, מאמן מנוסה. אנחנו באים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, צריכים עוד ניצחון כדי לעלות לגמר".

את מסיבת העיתונאים פתח קפטן נבחרת ישראל עם מסר: "מה שאנחנו עושים פה זה הכל נחמד ויפה, זה כיף. היום בצהריים הבשורה שקיבלנו על החטופים שחזרו, זה הדבר העיקרי שצריך לדבר עליו. אחרי המון זמן, חדשות טובות. כל אזרח במדינה התרגש היום בצהריים בצורה שלא התרגשנו כבר שמונה חודשים".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אוהדי עירוני קרית אתא עם שלט לכבוד הארבעה שחולצו מעזה. מאור אלקסלסי
גם בקרית אתא ידעו: חזרת החטופים מעזה - הדבר הכי חשוב/מאור אלקסלסי

היום ביקש תובע איגוד הכדורסל מבית הדין לגזור על הפועל תל אביב קנס כספי בסכום שימצא בית הדין לנכון, וזאת בגין זריקת החפצים מיציע האוהדים האדומים בדרייב אין במשחק הראשון נגד קרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully