וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השילוב החלומי: ויניסיוס בישל לאנדריק בדקה ה-96

11 ימים לקופה: כוכב ריאל סידר לחברו החדש לקבוצה שער ניצחון דרמטי ב-2:3 של ברזיל על מקסיקו, 1:5 לקולומביה על ארצות הברית

תקציר ממשחק ההכנה: פורטוגל - קרואטיה 2:1/ספורט1

פחות משבועיים נותרו לפתיחתו של הקופה אמריקה, והאקשן כבר החל. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שני משחקי הכנה מרתקים בארצות הברית שתארח את הטורניר: במשחק הראשון קולומביה הביסה 1:5 את ארצות הברית במרילנד, ובשני ברזיל גברה 2:3 על מקסיקו בטקסס בתום דרמה גדולה.

אקורד הסיום של הסלסאו היה התגשמות הפנטזיות ריאל מדריד: ויניסיוס ואנדריק, שעלו כמחליפים, איחדו כוחות כדי לסדר לברזיל שער ניצחון דרמטי בדקה ה-96, כשויניסיוס מבשל לחברו החדש בשורות אלופת ספרד שער בנגיחה יפה, אחרי שברזיל איבדה יתרון מבטיח.

כזה דבר עוד לא ראיתם: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

אנדריק בן ה-17 ממשיך להצית את הדמיון גם במדי נבחרת ברזיל, ומאזנו כבר עומד על שלושה שערים בשלוש הופעות בנבחרת הבוגרת.

אנדראס פריירה כבש את השער הראשון לזכות ברזיל אחרי מבצע אישי יפה בדקה החמישית, והסלסאו עלו ל-0:2 בדקה ה-54 אחרי שער של גבריאל מרטינלי. אולם דווקא כשהמאמן דוריבאל ג'וניור התחיל להכניס חלק מכוכביו, מקסיקו חזרה. חוליאן קיניונס צימק בדקה ה-73 וגיז'רמו מרטינס איזן בדקה ה-92 - ואז הגיעו ויניסיוס ואנדריק. השניים שנכנסו במחצית השנייה היו פעילים מאוד בהתקפה, ובאו על שכרם בהתקפה האחרונה של המשחק, כשאנדריק סופג כרטיס צהוב על הורדת חולצה בזמן החגיגות.

במשחק המוקדם של הלילה, ארצות הברית המשיכה לחרוק וספגה תבוסה כואבת מקולומביה. הקפטרוס האריכו את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד ל-21, ומגיעים לקופה בכושר מצוין. ג'ון אריאס (6), רפאל בורה (19), ריצ'רד ריוס (77), חורחה קראסקל (85) ולואיס סיניסטרה (88) לקחו חלק בחגיגה, טימותי וואה צימק בתווך (58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully