וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה ביום ב': "שאוהדי הפועל ת"א יתכוננו כמו לגמר"

9.6.2024 / 0:01

הפועל ת"א כפתה על קרית אתא משחק שלישי, דדאס: "זה ניצחון של אופי. יש לנו יותר איכות, אבל הם יותר קבוצתיים"

תקציר: וירטוס בולוניה - אולימפיה מילאנו 86:75 (סדרת גמר באיטליה)/ספורט1

"זה היה ניצחון של אופי. אני רוצה לראות את האופי הזה בכל קבוצה שאני מאמן. זה משחק ראשון של ניצחון או ללכת הביתה שהראינו בו אופי". במילים האלו סיכם הערב (שבת) סטפנוס דדאס את הניצחון של הפועל תל אביב 62:70 על עירוני קרית אתא. האדומים הצפינו כשהם בפיגור 1:0 בסדרה וידעו שהפסד ידיח אותם. הם איבדו יתרון דו ספרתי, אבל ידעו להתעלות בדקות הסיום ולהחזיר לעצמם את הביתיות. ביום שני הם יארחו את אתא למשחק מספר 3, והמנצחת תעפיל לסדרת הגמר נגד מכבי תל אביב.

"יש לנו יותר איכות, אבל הם יותר קבוצתיים", הוסיף דדאס הערב כשהשווה בין הפועל תל אביב לקרית אתא והתייחס גם לשחקנים הפצועים שלו והצורך למצוא מחליפים, "הם ביחד כל העונה. אני רוצה להדגיש את זה. אל תסתכלו על הסגל שלנו, אל תסתכלו רק על התקציב והסגל, אי אפשר לרמות בספורט. אחרת כולם יבנו קבוצה במרץ. בכל 12 המשחקים שאימנתי הובלנו בדו ספרתי, זה לא קל. באתי לקבוצה עם סגל טוב ואנחנו מנסים לייצר עקביות".

המאמן היווני המשיך: "יש לנו עוד יום להשתפר ואני בטוח שנגיע לגמר. שהקהל שלנו יתכונן כמו לגמר, אנחנו חייבים לנצח ביום שני. כולם צריכים לזכור ביום שני שהאוהדים לא קולעים ולא יכולים לשמור, אנחנו צריכים את התמיכה שלהם, והשחקנים צריכים להיות מוכנים מנטאלית, ואז נשחק בגמר".

שחקני הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
האדומים בקרית אתא/מאור אלקסלסי

מאמן קרית אתא, שרון אברהמי, סיכם: "אי אפשר לעצור קבוצה כמו הפועל תל אביב על פחות מ-70. שמרנו מעולה, הבאנו אותם לאחוזים רעים, הם מסרו 8 אסיסטים על 17 איבודים. אם היינו ב-65 אחוזים מהקו היינו במשחק עד השנייה האחרונה. הגענו לקו ולא קלענו. 4 מ-17 ל-3, אני לא מכיר הרבה קבוצות שהיו נשארות במשחק. לחבר'ה יש הרבה אופי. בגדול עצרנו אותם על 70 נקודות, הבאנו אותם למקומות שרצינו, הייתה לנו בעיה עם אניס שעשה לנו הרבה צרות בבידודים ועשה את ההבדל היום".


רז אדם אמר: "זה הרגיש לצערי שכל המשחק רדפנו אחריהם. היינו היום באחוזים נוראיים מהשדה ומהעונשין, קשה לנצח קבוצה כזו טובה עם אחוזים כאלה. רבנו אחד עם השני, ואסור שזה יקרה. אני עדיין מאמין שנוכל לנצח ביום שני, נבוא מחדים ורציניים ואני מאמין שזה יקרה. עשינו הגנה מעולה, נתנו להם קצת לרוץ, קצת ריבאונד, אבל התאוששנו והגענו למקום שאנחנו רוצים. קשה מאוד לנצח עם ערב התקפי כזה, נתקן את זה לקראת יום שני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully