וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: גיא ששון זכה ברולאן גארוס בכיסאות גלגלים

הטניסאי הפראלימפי בן ה-44, שמדורג שלישי בעולם, הציל שתי נקודות אליפות מול סם סחרודר ההולנדי, ניצח 2:6, 6:3, 6:7(7) ועשה היסטוריה בקטגוריית הקוואד. בסיום חגג עם דגל ישראל ודיבר על שחרור החטופים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

הישג מדהים: גיא ששון, הטניסאי הפראלימפי הישראלי שמדורג שלישי בעולם, זכה היום (שבת) ברולאן גארוס בכיסאות גלגלים בהופעת הבכורה שלו בתחרות. ששון עשה היסטוריה בתור הישראלי הראשון שזוכה בגרנד סלאם בקטגוריית הקוואד - קטגוריית הנכות הגבוהה ביותר.

ששון, שנפצע קשה בתאונה בצרפת ב-2015, נפגע בעמוד השדרה ונותר מרותק לכיסא גלגלים, כבר הגיע לגמר באליפות אוסטרליה בתחילת השנה, אבל אז נכנע לסם סחרודר ההולנדי - אותו הוא ניצח היום כל הדרך לזכייה המדהימה ברולאן גארוס. בסיום חגג עם דגל ישראל והזכיר את שחרור ארבעת החטופים משבי חמאס מוקדם יותר היום.

גיא ששון טניסאי בכסאות גלגלים ישראלי. Daniel Kopatsch, GettyImages
אלוף. גיא ששון על החימר בפריז/GettyImages, Daniel Kopatsch

ששון כאמור עשה דרך מאוד מרשימה על החימר בצרפת, כולל ניצחון על המדורג מספר 1 בעולם נילס וינק ההולנדי בחצי הגמר. ששון ניצח את סחרודר המדורג שני, גם הוא הולנדי, 2:6 במערכה הראשונה, ההולנדי השווה עם 3:6 במערכה השנייה והמערכה השלישית הייתה דרמטית במיוחד ובמהלכה ששון הציל שתי נקודות אליפות, כל הדרך לניצחון 6:7 (7) וזכייה היסטורית בתום שעתיים ו-49 דקות. בסופה ניצח הישראלי 6:7(7) לאחר שעתיים ו-49 דקות.

ששון בן ה-44 זכה בפרס על סך 66 אלף דולר והמשימה הגדולה הבאה שלו תהיה במשחקים הפראלימפיים בפריז.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully