וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קין עשוי להצטרף לצוות האימון של טוטנהאם

לטענת "independent" האירי, שם נחשף על סיום דרכו במכבי תל אביב, המאמן עשוי לחזור למועדון שבו שיחק שמונה שנים והפעם בתור אחד מעוזריו של פוסטקוגלו. ומה עם פרנצווארוש?

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

האם רובי קין עזב את תפקיד המאמן הראשי של מכבי תל אביב לטובת תפקיד בצוות המקצועי של אנג' פוסטקוגלו בטוטנהאם? לטענת "independent" האירי, שם נחשף בלילה שבין חמישי לשישי על הפרידה בין האירי לאלופת ישראל, הוא עשוי להצטרף לצוות של התרנגולים - במדיהם כיכב בימי השיא שלו כחלוץ.

לפי הדיווח, בניגוד לדברי חברו הטוב דמיאן דאף שסבר כי בקרוב הם יחתמו במקום חדש, קין ואנשי הצוות שלו בישראל שעזבו ביחד איתו עדיין לא החליטו על התחנה הבאה שלהם בקריירה. ביממה האחרונה עלה שמו של קין כמועמד למאמנה הראשי של פרנצווארוש, אלופת הונגריה שבדומה למכבי תל אביב מחפשת מאמן ויכולה להציע סיכוי גבוה להשתתפות בשלב בתים אירופי בנוסף למאבק על זכייה בכל התארים בזירה המקומית. כאמור, באירלנד מדווח כעת כי לפחות קין דווקא עשוי לחזור לאנגליה.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממאמן ראשי לאיש צוות? רובי קין/ברני ארדוב

פוסטקוגלו איבד לאחרונה את עוזרו בטוטנהאם כריס דייויס שעזב לטובת תפקיד המאמן הראשי בברמינגהאם. קין, כאמור, שיחק בטוטנהאם בשתי קדנציות שונות על פני שמונה שנים ונמצא בקשר מצוין עם ראשי המועדון ובייחוד עם הנשיא דניאל לוי, גם אם לא עם פוסטקוגלו עצמו - כך לפי הדיווח כמובן. בעברו קין היה מועמד להצטרף לצוות האימון של ז'וזה מוריניו כאשר "המיוחד" אימן את התרנגולים.

עוד נכתב כי על אף שקין מוזכר כמועמד מוביל לאימון נבחרת אירלנד, בשלב זה לא נראה כי קיימת היתכנות למהלך שכזה.

בנוסף, בתקשורת ההונגרית ציינו היום כי למרות שקין נלקח בחשבון על ידי פרנצווארוש, הוא אינו בין המועמדים המובילים להחליף את דיאן סטנקוביץ' שעזב לספרטק מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully