וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סכין בלב": כוכב הפרמיירליג המנוח ניהל חיים כפולים... באיראן

אלמנתו של ג'יילויד סמואל, שנהרג בתאונת דרכים ב-2018 בהיותו בן 37, נדהמה: "בזמן האבל גיליתי שבעלי נישא למישהי אחרת וחי איתה במשך שבע שנים". עכשיו הסיפור המטורף הפך ללהיט נטפליקס מדובר, והאישה השנייה טוענת: "הוא עדיין חי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

סרט דוקומנטרי חדש ב"נטפליקס" מעורר עניין רב באנגליה, כשהוא חושף את סיפורו המסתורי והמופרע של ג'יילויד סמואל, כדורגלן הפרמיירליג שנהרג בתאונת דרכים לפני כשש שנים אחרי שהוריד את ילדיו בבית הספר. בסרט חושפת אלמנתו כיצד גילתה לפתע, רק לאחר מותו, כי ניהל חיים כפולים במשך שנים, ועוד באיראן.

אמה פריצ'רד, האישה הראשונה שחשבה שהיא גם היחידה, סיפרה: "ניסיתי להתאבל על בעלי ואז גיליתי שיש לו חיים אחרים. מיהו בכלל? האם באמת הכרתי אותו?". פריצ'רד אף סיפרה כיצד פגשה את האישה האחרת במהלך חופשה בדובאי, אבל היא הוצגה לה בכלל בתור מגדת עתידות. אותה אישה התברר כזמרת בשם הליה סהימי, למענה סמואל גם בחר להתאסלם.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

ג'יילויד סמואל במדי אסתקלאל האיראנית, 2012. AFP, GettyImages
בנה חיים נוספים באיראן. ג'יילויד סמואל במדי אסתקלאל ב-2012/GettyImages, AFP

פריצ'רד, לה שלושה ילדים משותפים עם סמואל (כולל לאקיל בן ה-18 שמשחק במנצ'סטר סיטי ובנבחרת הנוער של אנגליה) בנישואים שהיו בתוקף עד יום מותו, המשיכה: "בערך ארבעה שבועות לאחר מותו של ג'יילויד, חברה אמרה שיש לה משהו לספר לי. היא גילתה לי שיש לו אישה אחרת, שגם מציגה עצמה באינסטגרם כרעייתו. ביקשתי לראות ונדהמתי. הגילוי הזה היה כמו סכין בלב".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

פריצ'רד המשיכה: "הפכתי לאובססיבית לגבי חשבון האינסטגרם שלה. היו שם אפילו תמונות שהוא שלח לי מטיולים שלו באפריקה. בזמן האבל גיליתי שבעלי חי עם מישהי אחרת במשך שבע שנים".

על הזוגיות ביניהם אמרה: "הוא מעולם לא ביקש אפילו להתגרש. מבחינתי היינו בסדר, הכול היה נהדר. ערב לפני מותו הוא הרים אותי במטבח ואמר כמה הוא אוהב אותי".

לזלי-אן, אחותו של סמואל, האשימה לאחר מכן את פריצ'רד כי זייפה את מותו של הכדורגלן, חרף קביעת הפתולוג כי הגופה היא אכן של סמואל. בתום חקירת התאונה ב-2019 התברר כי סמואל נהג בגילופין, כשבדמו כמות הכפולה מן המותר. סהימי, המופיעה גם היא בסרט, טענה כי היא מאמינה שסמואל עדיין חי.

ג'יילויד סמואל במדי אסטון וילה. GettyImages
קריירת פרמיירליג עשירה. ג'יילויד סמואל במדי אסטון וילה/GettyImages

סמואל, יליד סן פרננדו בטרינידד וטובאגו, גדל בלונדון כאוהד של מנצ'סטר יונייטד ושיחק כנער בליגה של ימי ראשון בקבוצת סנראב, לצד ג'ון טרי וג'רמיין דפו. בהמשך השתייך לאקדמיות של ווסטהאם וצ'רלטון, ובגיל 16 עבר לזו של אסטון וילה. מ-1999 עד 2007 ערך כמעט 200 הופעות במדי וילה, כשבתווך עונת השאלה אחת בג'ילינגהאם. ב-2003/04 לא החמיץ דקת משחק אחת וסייע לקבוצה לסיים במקום השישי בפרמיירליג, עם שני שערים וארבע בישולים מעמדת המגן השמאלי. במקביל גם קיבל זימון בכורה לנבחרת אנגליה, אך לא שותף במשחק הידידות מול שבדיה ולימים עבר לייצג את טרינידד.

ב-2007 חתם שחקן ההגנה המגוון על חוזה לארבע שנים בבולטון, שיחק קצת בקרדיף ולידס, וב-2011 חתם במפתיע באסתקלאל האיראנית. אחרי שלוש שנים החליט להישאר בטהרן וחתם בשורות העולה פאיקן, ורק ב-2017 שב לאנגליה כמאמן-שחקן של אגרטון החובבנית, שם שיתף פעולה עם חברים מהפרמיירליג כמו אמיל הסקי, דני וובר ואמרסון בויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully