וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאליבה: "דשאן אמר לי שהוא לא התכוון לתקוף אותי"

הוא נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם, אבל בנבחרת צרפת הוא ממעט לשחק. בריאיון ל"לאקיפ" הוא סיפר על הביקורת מהמאמן והשיחה שנערכה בעקבותיה

תקציר: צרפת - לוקסמבורג 0:3/ספורט1

וויליאם סאליבה היה ללא צל של ספק אחד הבלמים הטובים ביותר בעולם בעונה החולפת. בגיל 23 הוא כבר הפך לשחקן ההגנה הכי יציב של ארסנל, שלא החמיץ אפילו דקת פרמיירליג אחת העונה בקבוצה שספגה 29 שערים בלבד, הכי מעט בליגה כמובן.

עם זאת, בנבחרת צרפת מעמדו שונה והוא מבלה בעיקר על הספסל. מוקדם יותר השנה המאמן דידייה דשאן אפילו נשאל על כך שסאליבה לא מצליח לפלס את דרכו להרכב הטריקולור ואמר: "הוא עשה דברים שלא אהבתי". כעת סאליבה שבר שתיקה בנושא בריאיון קצר שקיים עם "לאקיפ", לקראת היורו אליו הוא זומן וכנראה שבו גם אם ישחק אלו יהיו הופעות כמחליף או במקרה של פציעה של אחד משחקני ההגנה שלפניו ברוטציה.

וויליאם סאליבה, בלם נבחרת צרפת. GettyImages
"הוא אוהב אותי, אחרת לא הייתי בסגל ליורו". סאליבה על דשאן/GettyImages

סאליבה ערך את הבכורה שלו במדי צרפת במרץ 2022 ומאז רשם 14 הופעות בלבד - מרביתן בליגת האומות ובמשחקי ידידות, במונדיאל בקטאר רשם הופעה בודדת ל-27 דקות בלבד. בעקבות אותה ביקורת שהוצגה בצורה לא פשוטה, נשאל סאליבה על דברי דשאן ואמר: "שוחחנו על זה. הוא אמר לי שהוא לא התכוון לתקוף אותי ואני לא לקחתי את הביקורת שלו בצורה רעה. אני יודע שהוא אוהב אותי, אחרת הוא לא היה מזמין אותי ליורו. יש לנו בנבחרת המון בלמים טובים והוא מכיר את היכולות והאיכויות שלי".

על ההבדלים במעמדו בין נבחרת לצרפת לפרמיירליג אמר: "אני חושב שאני אחד משלושת הבלמים הכי טובים בליגה. אנחנו ההגנה הכי טובה בליגה. אני בחור מאוד צנוע, אבל אני צופה הרבה בפרמיירליג ואני חושב שאני אחד מבין שלושת הבלמים הכי טובים בליגה. השתפרתי מאוד ואם פעם לא הייתי מצליח לשמור על עקביות במשחק שלי, היום אני כל הזמן דרוך ומוכן".

כאמור, גם ביורו הקרוב דשאן צפוי להעדיף בלמים אחרים על פני סאליבה. דאיו אופמקאנו מבאיירן מינכן ואיברהימה קונאטה מליברפול צפויים לשתף פעולה, אלא אם סאליבה יצליח להדיח את אחד מהם מההרכב. מחר (ראשון, 22:15, ספורט4) צרפת תקיים מול קנדה את המבחן האחרון שלה לפני היורו. באליפות אירופה בגרמניה סגנית אלופת העולם תפגוש בבתים את אוסטריה, הולנד ופולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully